למרות הסערה בשווקים: מדד אמון הצרכנים בארה"ב עלה בספטמבר

כך עולה מסקר נרחב של אוניברסיטת מישיגן. בעוד שבשבועות האחרונים נראה כי מצב המערכת הפיננסית רק מדרדר, מדד אמון הצרכנים עלה החודש לרמה של 70.3, לעומת רמה של 63 בחודש אוגוסט
יונתן גורודישר |

למרות ההתפתחויות בשבועות האחרונים בוול סטריט, מדד אמון הצרכנים בארה"ב לחודש ספטמבר, שפורסם היום, עלה לעומת רמתו בחודש אוגוסט, כך עולה מדוח שפירסמה אוניברסיטת מישיגן, לפי סקרים שביצעה.

מהסקר עולה כי מדד אמון הצרכנים עלה לקראת סופו של חודש ספטמבר לרמה של 70.3, לעומת רמה של 63 בחודש אוגוסט האחרון. נציין כי המדד החודש הגיע לרמה נמוכה מעט מהתחזיות. בסקר שביצע מארקטוואצ' בין כלכלנים, ההערכות היו כי המדד יגיע החודש לרמה של 71.5.

מרכז סקרי הצרכנות של אוניברסיטת מישיגן, מקיים סקר המקיף 500 משקי בית, הנשאלים בנוגע למצבם הפיננסי, ומפרסם את מדד אמון הצרכנים מדי חודש. חשיבותו של מדד זה היא בכך שלאמון הצרכנים ולבטחונם בעתידם הכלכלי יש קשר ישיר להוצאותיהם, ועל-כן קשר לצמיחת המשק.

הגב לכתבה

השדות המסומנים ב-* הם שדות חובה