דפי זהב משיקה מודיעין סלולרי ב- SMS: "המטרה, לשלש כמות ההודעות"
דפי זהב משיקה בימים אלו מודיעין סלולרי ב- sms באמצעות שורת המספרים 2580. השירות, בעלות של 1 ש"ח מאפשר לקבל ישירות לנייד תוך שניות את מספר הטלפון של כל בתי העסק בישראל.
השירות הושק לראשונה לפני כשנתיים כחלק מסל השירותים שמספקת קבוצת דפי זהב. לאחרונה עבר השירות שדרוג והתאמה לאופי צריכת המידע במדיום הסלולרי. בחברה מדווחים, כי כבר היום מתבצעים כ – 100,000 חיפושים בשירות 2580, והמטרה היא להשליש את הכמות תוך מספר חודשים.
אלון רז, סמנכ"ל שיווק דפי זהב: "אנו קשובים לצרכי המשתמשים וממשיכים לחדש בהתאם. דפי זהב מספקת למשתמשים אפשרות ליהנות ממאגר המידע העסקי הגדול בישראל גם כאשר הם מחוץ לבית. כל מי שנחשף לשירות החדש נדהם לגלות כמה פשוט ונוח לאתר היום טלפון של בית עסק בכל עת מכל מקום".
לאחרונה החליטה הקבוצה להרחיב את פעילותה בתחום הסלולר, והכניסה לשם כך את חברת "יוניסל" המתמחה בשירותי תוכן סלולרי כשותפה במיזם. נמרוד קמחי, מנכ"ל יוניסל: "לקראת ההשקה המחודשת נערכו שיפורים טכנולוגים במנוע החיפוש של המוצר, נוספה אפשרות לחיפוש על פי נקודות עניין (דוגמת קניונים, בתי קפה) או על פי רחובות מובילים. ומופעל מנגנון טיוב מידע שוטף לשיפור תוצאות החיפוש".
שיעור החדירה של שירות SMS בציבור, מתקרב ל - 75% - משמע כ 6.5 מליון מנויי סלולר משתמשים בשליחת הודעות SMS. כמות ההודעות הנשלחות ביום בישראל עומד על כ 8 מליון הודעות כאשר בערב ראש השנה ובערב פסח גדלה הכמות ל 20 מליון הודעות ליום. כ- 50% מהמנויים עשו שימוש בשנה האחרונה בשירותי תוכן (הצבעות לטלויזיה, שירותי מידע, שירותי תוכן וכיו"ב).
סיווגי החיפוש הפופולאריים ביותר מתחלקים לסיווגי בילוי ופנאי, כגון: מסעדות, בתי קולנוע, מוניות, חנויות ביגוד והנהלה ובתי מלון; ולסיווגי SOS, כגון: מנעולנים, מוסכים, גרירת רכב, חשמלאים.כמו כן, ניתן לראות שימוש נרחב בשירות כתחליף ל"מודיעין טלפוני" באמצעות חיפושים של טלפון וכתובת עבור בתי עסק שהצרכן כבר מכיר ורוצה להתקשר איתם.
הקמפיין למהלך השיווקי יעלה באמצעות משרד הפרסום שלמור אבנון עמיחי, תחת הכותרת "מכורים", ויציג סיפורים של אנשים אשר נחשפו לראשונה לשירות ומאז לא יכולים להפסיק להשתמש. הקמפיין ייעלה בטלוויזיה, רדיו, אינטרנט, שילוט חוצות וכמובן בסלולר, בעלות כוללת של כ-3 מיליון שקל.