תת הרשת החדשה של הריבוע הכחול תושק בדצמבר ותקרא "מגה בול"
רשת השיווק המוזלת החדשה של הריבוע הכחול אושרה סופית ע"י הדירקטוריון. תחליף בין 36-38 סניפים של מגה ושפע שוק
בהמשך להודעת הריבוע הכחול על הקמת תת רשת שיווק חדשה במחירים מוזלים, היום (ג') מדווחת החברה כי הרשת אושרה ע"י דירקטוריון החברה ותקרא "מגה-בול". הרשת צפויה להתחיל לפעול מחודש דצמבר הקרוב.
"מגה-בול" אשר תוקם בדצמבר עתידה לפעול במסגרת שיווקית של HARD DISCOUNT במסגרתה שולי הרווח יהיו נמוכים משאר סניפי מגה, עם מחירים נמוכים יותר ובהתבסס על היכולת למשוך כך כמות רבה יותר של לקוחות לרשת.
הרשת החדשה תפעל על פלטפורמת שטחי המסחר של בין 36-38 סניפים של רשת מגה ושפע-שוק ותחליף סניפים אלו. במביל להשקת הרשת תקדם ותרחיב הריבוע הכחול את המותג הפרטי במהלך שנת 2009 עם כוונות להגדיל את המגוון.