קיצוץ בתקציב הפרסום? לא בלאומי - עולים בקמפיין חדש בשווי 6 מיליון שקל
בנק לאומי יוצא בקמפיין חדש בהקשר ישיר למשבר הכלכלי, באמצעות מקאן אריקסון
בנק לאומי יוצא בקמפיין פרסום נרחב בהיקף של 6 מיליון שקל תחת המסר "יהיה בסדר". במסגרת הקמפיין ישיק הבנק מגוון מוצרים פיננסיים אטרקטיביים המתמקדים במוצרי אשראי, פיקדונות וחסכונות.
הקמפיין יעלה ב-26 בפברואר באמצעות "מקאן אריקסון" ויכלול פרסום בטלוויזיה, עיתונות, אינטרנט ופעילות קד"מ פנימית וחיצונית.
על פי בדיקת Bizporatl שנערכה רק לאחרונה, בנק לאומי, קיצץ את התקציב בכ-25% באוקטובר 2008 עד פברואר 2009 לעומת התקופה המקבילה אשתקד. על פי נתוני יפעת, הבנקים הגדולים קיצצו בתקציב הפרסום בממוצע של כ- 33%.