רמי לוי: "יש כאלה שלוקחים את תקציב החג שלהם לכיס, אצלי הוא הולך לצרכן"
חג הפסח מתקרב, התורים ברשתות המזון מתחילים להתארך והמלחמה על כל צרכן וצרכן הולכת ומתחממת. רמי לוי, בעל השליטה ברשת "רמי לוי שיווק השיקמה" אחראי (כרגיל יש לומר) על המבצע האגרסיבי של החג. אחרי שבחג הקודם זה היה 'סופגניה בחצי שקל', הפעם זה 'מצות בשקל'.
צוות BizportalTV הגיע לסניף החדש של רמי לוי ברמת גן בכדי לבדוק את הטורים, לשמוע את הלקוחות ובעיקר לשוחח על רמי לוי עצמו. "הגעתי למרכז והורדתי את הסל ב-10%-20%, אנשים באו ראו ואת התוצאות אתם יכולים לראות בעצמכם. עד היום עברו כ-48,000 איש בקופות וזה בתוך שבועיים ימים. מדובר על מספר הגדול פי 1.5 מהממוצע המקובל אצלי ברשת." כך אומר לוי.
בעניין התחרות החריפה עם המתחרים, אומר לוי כי "אני יודע שאני מהווה בעיה לרשתות הגדולות אבל אני עושה טוב לצרכנים. תחרות זה דבר חיובי ואם התחרות היא הוגנת אז אין שום בעיה."
בתשובה לשאלה האם הוא מתכוון להיות הרשת הגדולה בישראל, אומר לוי כי "אין לי שום כוונה כזו, כרגע ישנם 16 סניפים ואנחנו מתכוונים להגיע ל-30 סניפים עד סוף 2010 וזה הכל כרגע".
כאמור, לוי יצא לקראת הפסח במבצע של מצות בשקל וכבר היו כותרות בעיתונים לפיהן הוא לא עומד במבצע. אכן בסניף בר"ג לא מצאנו מצות בשקל אבל לדבריו של לוי "המבצע של מצות בשקל לא נגמר, המצות נגמרו אבל תגיע הספקה והכל יהיה בסדר."
תודה.
לתגובה חדשה
חזור לתגובה