המיתון והדיוטי פרי: שיחה עם סמנכ"לית השיווק והסחר של ג'יימס ריצ'רדסון

סמנכ"לית השיווק והפרסום של הדיוטי פרי מתייחסת בראיון ל-BizportalTV למצב הקונים, למחירים ולתקציבי הפרסום. "סל הקניה לנוסע לא השתנה משמעותית"
 | 
telegram

המיתון בארץ הולך ומעמיק, בחודש מארס בלבד איבדו לא פחות מ-20 אלף ישראלים את מקום עבודתם ולפי שעה לא רואים התייצבות של ממש (להוציא את הבורסה שכרגע כבר נמצאת במקום אחר). איך כל זה בא לידי ביטוי בהרגלי הצריכה של הישראלי באחת החנויות האהובות עליו ביותר - הדיוטי פרי ג'יימס ריצ'רדסון?

BizportalTV קפץ לשדה התעופה לשיחה עם חגית בכר, סמנכ"לית השיווק והסחר של הדיוטי פרי, על רקע המצב הכלכלי בישראל.

לדבריה של בכר, "אנשים משאירים את המיתון בארץ ברגע שהם דורכים על רצפת הדיוטי פרי אבל אי אפשר להתעלם מהעובדה שיש ירידה דרסטית במספר הטיסות, כלומר במספר הנוסעים. בחודש ינואר ראינו ירידה של 20% ובחודש פברואר ראינו ירידה של כ-15% במספר הנוסעים, בעיקר אנחנו רואים ירידה במספר הנוסעים מהסקטור העסקי. כמובן ששיש לכך השפעה אבל בחודש מארס אנחנו כבר רואים התמתנות משמעותית במספר הנוסעים".

לגבי היקף הרכישה לנוסע, אומרת בכר, כי "אין שינוי משמעותי בסל הקניה של הנוסע. יש ירידה קלה לעומת 2008 אבל עדיין סלי הקניה לנוסע הם הרבה יותר גדולים לעומת שנת 2007 ואני גם לא בטוחה שהירידה הקלה הזו (לעומת 2008) היא בגלל המיתון. תמיד היו גלים בעניין הזה וצריך לזכור גם את המלחמה".

לגבי כמות הנוסעים בחופשת הפסח, אומרת בכר, כי "הגל הראשון הגדול הוא תמיד ב-24 השעות הראשונות שלאחר ליל הסדר ואכן מדובר היה בנחשול של כ-10 אלף איש. לאחר מכן יש עוד גלים קטנים יותר."

תגובות לכתבה(0):

התחבר לאתר

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
חיפוש ני"ע חיפוש כתבות