הבהלה לכרטיסים לדשא: דפש מוד מגיעים והספסרות בפורומים ובאתרים גועשת

כרטיסים לדשא מוצעים במחיר הכפול מזה הנקוב בכרטיס המקורי. פניית Bizportal הביאה את מנהלי הפורום בתפוז להעלות הודעת מערכת בעניין
 | 
telegram

הלהקה הבריטית, "דפש מוד", מגיעה לישראל במסגרת סיבוב הופעות העולמי שלה Tour of the Universe, שיחל בחודש מאי הקרוב. את תחילת סיבוב ההופעות תפתח הלהקה בישראל במופע שיתקיים באצטדיון הלאומי ברמת גן ב-10 במאי. בכך תנסה הלהקה לתקן את העוול שגרמה הלהקה לאלפי המעריצים שקנו את כרטיסים למופע שהיה אמור להתקיים באוגוסט 2006, כאשר ביטלה זו, את הופעתה בישראל מסיבות בטחוניות בשל מלחמת לבנון השנייה.

כזכור, מנהלי הלהקה התעקשו שההופעה אכן הולכת להתקיים עד יומיים לפני המועד הקבוע, ורק אז נאלצו להודיע על הביטול, לאחר שמכירות הכרטיסים החלו וקמפיין פרסומי בשיתוף חברת "פלאפון" יצא לדרך. הסיבה שניתנה לביטול היא סירובו של הצוות הטכני להגיע לארץ בעת המלחמה. על פי הערכות, הביטול ב-2006 גרם למפיק שוקי וייס הפסדים של מיליונים.

לגבי ההופעה בחודש מאי כנראה שלא צפויות הפתעות והמופע יתקיים כמתוכנן (למרות שעדיין מדובר במזרח התיכון ואי אפשר לדעת). דבר אחד בטוח, המסחר בכרטיסי ההופעה נמצא בשיאו ובעיקר מתקיים בפורומים שונים העוסקים במוסיקה.

לדברי רוני בריג, מנהל משרד כרטיסים "קסטל" בת"א, "מכירת הכרטיסים להופעה של דפש מוד בארץ החלה באוקטובר 2008, תחילה נמכרו הכרטיסים במחירים מוזלים של 300 שקל לכרטיס בעמידה בדשא ויש רבים שהצטיידו בכרטיסים וכך כבר לפני כחודשיים הסתיימו כל הכרטיסים לדשא".

רוב הכרטיסים למיקומים אטרקטיביים כבר נמכרו אך מי שעדיין מעוניין בכרטיסים ישנם כרטיסים למכירה עם כי במיקומים מעט בעייתיים. המיקומים שנותרו על פי נציגי החברות המוכרות את הכרטיסים ('קסטל', 'לאן') הם בשערים 9 אשר קרוב לבמה (אבל לצערכם בקו של 90 מעלות ביחס לבמה) ושערים 14-18 אשר אמנם בקו ישר לבמה אך מרוחקים כ-120 מטר ממנה (תביאו משקפת).



אם בכל זאת אתם מעוניינים להשקיע, נותרו רק עוד 3 כרטיסים למתחם ה-VIP, הכוללים חנייה צמודה לאצטדיון, כורסאות נוחות וקוקטייל ים וגישה לבר משקאות ומזנון, זאת למרות המחיר (המופקע) בסך 1,500 שקל.

כולם רוצים כרטיסים על הדשא

בשלב הנוכחי, כשבועיים לפני המופע, יש רבים שעדיין מעוניינים לרכוש כרטיסים למיקומים טובים ואין באפשרותם לעשות זאת. במצב הזה, הפורומים באינטרנט הפכו להיות אזור מכירת כרטיסים שלכל דבר. Bizportal מצא כי יש אף שמנצלים את המצב ומציעים מחירים במחירים גבוהים משמעותית מהמחיר המקורי.

כוחות השוק עושים את העבודה מבחינה זו, אנשים רבים מפרסמים מודעות באתרים כגון הומלס ויד-2, כרטיסים שנרכשו במחיר של 390 שקל, מוצעים בפורומים השונים במחיר של עד 500 שקל ואף יותר.

בעקבות כך, שוחח Bizportal עם אילן צינמן, סמנכ"ל השיווק של אתר תפוז:

"בעקרון אנחנו לא מתערבים בפורומים השונים" אומר צינמן "תופעת המסחר באינטרנט בכלל ידועה, זוהי סביבית מסחר נוחה".

צינמן מציין כי "אין לי בעיה עם כך שאנשים שאין באפשרותם להגיע למופע נוהגים להציע בפורום כרטיסים שקנו, כל עוד זה אינו חורג מהטעם הטוב. על פניו, האיטנטרנט הוא בהחלט מתאימה לכך, אך חשוב לציין כי אין זו מטרת הפורומים."

"כעקרון יש שיח של גולשים ואנו משתדלים לא להתערב, לטוב ולרע, אנו לא בודקים את הנושאים כל עוד לא מביאים את תשומת הלב שלנו לעניין קריטי." לדבריו של צינמן.

עם זאת, לאחר הפניה של Bizportal לצינמן, הועלתה בפורום של תפוז הודעה לפיה: "אין להציע על גבי הפורום קנייה או מכירה של כרטיסים במחיר הגבוה מהערך הנקוב בכרטיס. היות ובהודעות כאלה יש חשש לעבירה פלילית, אנו נאלץ למחוק אותן ברגע שתופנה תשומת ליבנו אליהן. במידה ופרסמתם הודעה כזאת והיא לא נמצאת, יתכן והיא נמחקה מהסיבה שציינתי".

תגובות לכתבה(0):

התחבר לאתר

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
חיפוש ני"ע חיפוש כתבות