מלחמה בגזענות: "בשביל חיזבאללה כולנו אותו הדבר"

'המרכז הבינתחומי הרצליה' יוצא בקמפיין אינטרנטי שמטרתו העלאת המעורבות החברתית כנגד גזענות בדגש על הגזענות שקיימת בארץ כנגד האתיופים
 | 
telegram

'המרכז הבינתחומי הרצליה' יוצא בקמפיין אינטרנטי שמטרתו אחת, העלאת המעורבות החברתית כנגד גזענות בדגש על הגזענות שקיימת בארץ כנגד האתיופים.



הקמפיין, הבנוי מבאנרים, מציג ברווזי אמבט צהובים כאשר אחד מהם בצבע שחור ועליהם מצוירת כוונת רובה, זאת תחת הכותרת, "בשביל חיזבאללה כולנו אותו הדבר, רק בשבילכם אני עוף מוזר". לחיצה על הבאנרים תוביל את הגולש אל עצומה, אשר בה הוא יוכל להתחייב לעשות כל שביכולתו להגברת השוויון בחברה הישראלית כאשר היעד עומד על כ-300,000 חתימות.

הקמפיין ההתנדבותי זכה להיענות בקרב אתרים מובילים ברשת, אשר התגייסו בעצמם למטרה ותרמו את מקומות השיבוץ של הבאנרים השונים. בין האתרים, פורטלים מובילים: Walla, Mako (שידורי קשת), Bizportal, The Marker, אתרי ספורט: One, Sport 5, אתרי צרכנות כגון: Homeless, ZAP, לוח WINWIN ועוד רבים נוספים.



מאחורי הקמפיין עומדים משרדי הפרסום, האינטראקטיב והיח"צ של ADventure IDC, המופעל ע"י סטודנטים של בית הספר לתקשורת במרכז הבינתחומי הרצליה. במסגרת הלימודים, מספקים הסטודנטים, במהלך השנה האחרונה שירותי תקשורת שיווקית לעמותות ומלכ"רים כגון "עזר מציון" ו"בית השאנטי" החליטו לקחת על עצמם משימה חשובה זו ולנסות לתרום בדרכם הצנועה להקטנת השסע בחברה הישראלית.

דיקן בית הספר, פרופסור נועם למשטרייך הוסיף: " אנו מצדיעים לאתרים ששיתפו איתנו פעולה בצורה כל כך גורפת, ומקווים שיחד נוכל להעלות את המודעות והמעורבות של הציבור, בניסיון למנוע למגר את תופעת הגזענות שנמצאת בקרבנו".

תגובות לכתבה(0):

התחבר לאתר

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
חיפוש ני"ע חיפוש כתבות