חברת המזון של סנו נכנסת לעולם החטיפים. מציבה תחרות ל'אסם' ו'שטראוס'?

מיכאל לובושיץ, מבעלי חברת MANA מסר, כי "ההשוואה (ל'אסם' ו'שטראוס') מחמיאה לנו מאוד, אך אנו צריכים לעבור כברת דרך ארוכה, על מנת שנוכל להוות מתחרים שקולים בתחום המזון, לחברות ענק מצליחות"
 | 
telegram

חברת המזון היבש 'אפ-טוטל' קורפוריישן, בבעלות משותפת של חברת סנו ומיכאל לובושיץ, מקימה חברת הפצה תחת המותג Mana בהשקעה של מיליון שקל. חברת ההפצה של Mana תפעל בנפרד ממערך ההפצה של סנו, היות ולא ניתן להוביל מוצרי מזון יחד עם מוצרי ניקוי.

"אפ טוטל" קורפוריישן, משיקה בימים אלה סדרת מותגים חדשה של חטיפים מלוחים ומשיקה בימים אלה סדרת מותגים חדשה של חטיפים מלוחים תחת השמות: 'קראנצ'וס', 'צ'יפסונים' ו'קורנוס'. החטיפים צפויים לעלות על מדפיה של רשת שופרסל כבר בימים הקרובים ולהתחרות בכל המותגים בקטגוריה החטיפים, ובעיקר מול אסם ושטראוס.

עד כה, רכשה 'אפ-טוטל' את חברת MANA י.א ומשאבים י.א., המחזיקות במפעל לייצור חטיפים בבית שמש, תמורת חובות החברה שנאמדים ב5-6 מיליון שקל.

מפעל וחברת MANA מתמחים בייצור פריכיות אורז, תוספי מרק ומגוון רחב של חטיפים מלוחים. המפעל מתחמחה בייצור פרייבט לייבל, עבור חברות מזון ורשתות שיווק, לרבות ייצור מוצרים בהשגחת הבד"צ, מוצרים עבור המגזר הערבי ומוצרים המיועדים לייצוא למדינות שונות בעולם, ביניהן: ארה"ב, קנדה, בריטניה, צרפת ואוסטרליה. מחזור המכירות השנתי של החברה(במתכונתה הקודמת), נאמד ב- 22 מליון שקל בשנת 2008.

ב-MANA מציינים, שעל אף הערכות השונות כי החברה מתכננת להתחרות במיוחד 'באסם', "הרי שאסטרטגיית החברה מכוונת בעיקר לשוק בחו"ל, כיוון שהחברה רואה בו את שוק העיקרי למוצריה ותשקיע בו את מירב המשאבים . כמו כן, בחברה דוחים את ההצהרות הלוחמניות ומבקשים להדגיש כי 'אוסם' היא אות ומופת להצלחה ולניהול יעיל".

מיכאל לובושיץ, מבעלי החברהמסר, כי "אמנם ההשוואה מחמיאה לנו מאוד, אך אנו צריכים לעבור כברת דרך ארוכה, על מנת שנוכל להוות מתחרים שקולים בתחום המזון, לחברות ענק מצליחות כמו אוסם ועלית"

לדבריו: "עם השקת המותגים החדשים, אנו מקווים להיות "שחקנים" דומיננטיים בתחום המזון היבש ובכוונתנו לפתח קווי ייצור נוספים, בהתאם לדרישות השוק ולרכוש מפעלי ייצור נוספים בתחום המזון".

בעלי המניות בחברת 'אפ-טוטל' הינם: 'סנו' (50.1%), חברת עדיגר - בבעלות פרופ' סוארי וצביקה יוכמן (30%) ומיכאל לובושיץ לשעבר סמנכ"ל הסחר בסנו (19.9%).

לפי נתוני סטורנקסט, שוק החטיפים היבשים עמד ב-2008 על 754 מיליון שקל. 'אסם' מחזיקה בכ-52% מהשוק, 'שטראוס' בכ-33% מהשוק.

תגובות לכתבה(0):

התחבר לאתר

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
חיפוש ני"ע חיפוש כתבות