מלחמת מחירים ברשתות השיווק: הציבור יוצא מורווח הרשתות קצת פחות
רשת רבוע כחול ממשיכה את המהלך בו התחילה ביום רביעי שעבר ומודיעה היום (ה') על הורדה נסופת במחירים, שתתקיים בכל סניפי מגה בול (40 סניפים), במסגרת ההנחות החדשות, קילו עוף ימכר ב-3.90 שקל במידה ותיקנו ברשת במעל ל-150 שקל. כמו כן, מורידה הרשת גם את מחירי הבצל, המלפפון, והעגבנייה ל-80 אגורות לק"ג, בהתנייה של עד 3 ק"ג ללקוח.
בנוסף לעוף, מגה בול יצאה במבצעים לקראת חג השבועות ויצאו במבצעים בשקל בהם גבינות, עגבניות ובאגט ללא כל התנייה בעת הקנייה.
כזכור, לפני כשבוע פתחה הרשת במלחמת מחירים, זאת כאסטרטגיה הרשת אשר מתחייבת למחירים הנמוכים בכל נקודה בארץ. הורדת המחירים החלה בעיר נשר עם כניסתו של 'אמן' הורדת המחירים רמי לוי (מרשת 'רמי לוי שיווק השיקמה') אשר הכניס לשוק את מבצעי 'השקל' ושבר את השוק עם מבצעי העוף בשקל, מצות בשקל וכד'. עם פתיחת הסניף החדש של רמי לוי בנשר, נערכו הרשתות לפתיחה והגדילו את התחרות.
רמי לוי לא נשאר אדיש למלחמה שהכריזה 'מגה בול' ושוב שובר את השוק עם מחיר חדש לעוף, 39 אג' לקילו ללא כל התניית קנייה, גם בתחום הגבינו והלחם מחזיר פייט לוי, ווכר את גבינת סקי ותנובה 500 גרם, לחם אחיד פרוס בחצי שקל ליחידה ללא התניית קנייה.
תודה.
לתגובה חדשה
חזור לתגובה