מלחמת מחירים ברשתות השיווק: הציבור יוצא מורווח הרשתות קצת פחות

קילו עוף ימכר ב-3.90 שקל במידה ותיקנו ברשת במעל ל-150 שקל. רמי לוי לא נשאר מאחור ושוב שובר את השוק ומוכר עוף קילו עוף ב-39 אג' ללא כל התניה בעת הקנייה וגבינות ולחם פרוס בחצי שקל.
 | 
telegram

רשת רבוע כחול ממשיכה את המהלך בו התחילה ביום רביעי שעבר ומודיעה היום (ה') על הורדה נסופת במחירים, שתתקיים בכל סניפי מגה בול (40 סניפים), במסגרת ההנחות החדשות, קילו עוף ימכר ב-3.90 שקל במידה ותיקנו ברשת במעל ל-150 שקל. כמו כן, מורידה הרשת גם את מחירי הבצל, המלפפון, והעגבנייה ל-80 אגורות לק"ג, בהתנייה של עד 3 ק"ג ללקוח.

בנוסף לעוף, מגה בול יצאה במבצעים לקראת חג השבועות ויצאו במבצעים בשקל בהם גבינות, עגבניות ובאגט ללא כל התנייה בעת הקנייה.

כזכור, לפני כשבוע פתחה הרשת במלחמת מחירים, זאת כאסטרטגיה הרשת אשר מתחייבת למחירים הנמוכים בכל נקודה בארץ. הורדת המחירים החלה בעיר נשר עם כניסתו של 'אמן' הורדת המחירים רמי לוי (מרשת 'רמי לוי שיווק השיקמה') אשר הכניס לשוק את מבצעי 'השקל' ושבר את השוק עם מבצעי העוף בשקל, מצות בשקל וכד'. עם פתיחת הסניף החדש של רמי לוי בנשר, נערכו הרשתות לפתיחה והגדילו את התחרות.

רמי לוי לא נשאר אדיש למלחמה שהכריזה 'מגה בול' ושוב שובר את השוק עם מחיר חדש לעוף, 39 אג' לקילו ללא כל התניית קנייה, גם בתחום הגבינו והלחם מחזיר פייט לוי, ווכר את גבינת סקי ותנובה 500 גרם, לחם אחיד פרוס בחצי שקל ליחידה ללא התניית קנייה.

תגובות לכתבה(0):

התחבר לאתר

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
חיפוש ני"ע חיפוש כתבות