סלקום משיקה שירות מידע המבוסס על מיקום הלקוח

השירות יינתן תחילה, ללא תוספת תשלום ללקוחות בעלי חבילות גלישה המחזיקים במכשירי דור 2.5, דור 3 ודור 3.5. השירות המבוסס על גלישה ב-WAP בלבד
 | 
telegram

סלקום משיקה שירות תוכן חדש המבוסס על מיקום (LBS) המשתמש, שירות המאפשר איתור מידע רלוונטי בהתאם למיקום המשתמש. שירות מבוסס מיקום בטלפון הנייד או כפי שמכנים בסלקום, 'מכ"ם', נועד לסייע ללקוחות בכל הקשור לחיי היום יום ויאפשר ללקוחות לקבל מידע עדכני לגבי הכספומט הקרוב, תחנת הדלק הסמוכה, פנצ'ריה ומסעדה. תוצאות החיפוש יסוננו וידורגו לפי מיקומו של הלקוח באותו הרגע.

שירות ה- LBS החדש מאפשר שני סוגי חיפוש. חיפוש מבוסס מיקום, חיפוש זה נעשה על ידי שימוש במיקום הלקוח על בסיס האתר הסלולרי אליו משתייך הלקוח באותה עת. הלקוח יקבל את המידע עם כניסתו לפורטל ולאחר שביקש אותו ויודע על כך מראש. הסוג השני של החיפוש הוא, חיפוש מתקדם, אשר באמצעותו הלקוח יכול להכניס כתובת, מקום, מחלף או צומת ועל בסיס הנתונים שהכניס מתבצע החיפוש. התוצאות מוצגות על פי הקרבה למקום בו נעשה החיפוש. בחיפוש מבוסס מיקום יקבל הלקוח את התוצאות מהמיקום הקרוב ביותר עד הרחוק ביותר.



השירות יינתן תחילה, ללא תוספת תשלום ללקוחות בעלי חבילות גלישה המחזיקים במכשירי דור 2.5, דור 3 ודור 3.5. השירות המבוסס על גלישה ב-WAP בלבד.

עדי כהן, סמנכ"ל השיווק של סלקום, "שירותי LBS יאפשרו ללקוח לקבל מידע רלוונטי יומיומי שיחליף את השימוש במדריכי טלפונים, מרכזיות טלפונים, מפות, מידעונים וכדומה". עוד הוסיף כהן, " ממחקרים שערכנו בקרב קהל לקוחותינו אנו מזהים כי קיימת היום בשלות של הצרכנים לשירותים אלו".

תגובות לכתבה(0):

התחבר לאתר

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
חיפוש ני"ע חיפוש כתבות