לראשונה בתחרות ה-Fast 50: חברת קלינטק זוכה במקום הראשון

בתחרות ה-Fast 50 של Deloitte בריטמן אלמגור זהר זכתה חברת הקלינטק אקוויז כחברת ההיי טק הצומחת ביותר עם עליה של 4,709% במכירותיה בתוך 5 שנים
 | 
telegram

תחרות ה-Fast 50 מדרגת מדי שנה את 50 חברות הטכנולוגיה הצומחות ביותר בישראל ובמקום הראשון לשנת 2009 ניצבת חברת אקוויז, מובילה עולמית בפיתוח ויישום פתרונות חדשניים לטיפול במים ובמי שפכים עבור השוק המוניציפאלי והתעשייתי, שדורגה ראשונה בתחרות בזכות צמיחה של 4,709% שנרשמה במכירותיה ב-5 השנים שבין 2004 ל-2008, שעל פיהן נקבע הדירוג.

רו"ח יגאל בריטמן, יו"ר ומנהל עסקים ראשי ב- Deloitte בריטמן אלמגור זהר ויו"ר מגזר הטכנולוגיה, המדיה והתקשורת ב- Deloitte העולמית, מציין כי "זוהי הפעם הראשונה בתולדות התחרות שחברת קלינטק נבחרת לחברת הטכנולוגיה הצומחת ביותר. ענף הקלינטק הינו ענף שמושך יותר ויותר תשומת לב, זוכה להשקעות לא מבוטלות מגורמים רבים ובהם גורמים ממשלתיים ברחבי העולם ואף מצליח כבר לייצר סיפורי הצלחה מרשימים כדוגמת מכירתה של סולל לחברת סימנס תמורת למעלה מ- 400 מיליון דולר".

במקום ה-2 בדירוג ממוקמת חברת רד בנד (Red Bend), שזכתה במקום השמיני אשתקד ובמקום הרביעי בשנת 2007, ומציגה צמיחה של 4,336% ב-5 שנים. רד בנד עוסקת בתחום של ניהול תוכנה ועדכון תוכנה דרך האוויר בטלפונים סלולריים. במקום ה-3 נמצאת חברת אימפרבה (Imperva), שיזם ומוביל שלמה קרמר ממייסדי צ'ק פוינט, עם שיעור צמיחה של 3,375%. החברה מספקת פתרונות תוכנה לניטור פעילות משתמשי מערכות המידע בארגון כדי להגן על מידע קריטי בארגון מפני איומים חיצוניים (hackers) ופנימיים (insiders).

מניתוח תוצאות הדירוג עולה, כי 50 החברות שדורגו השנה צמחו ב- 759% בממוצע ואילו ממוצע הצמיחה של עשר החברות המובילות בדירוג עומד על כ- 2,430%. מבין 50 החברות המדורגות השנה, 42 דורגו כבר בעבר ובכך הן מוכיחות התמדה בצמיחה לאורך זמן. מניתוח הדירוג עולה עוד, כי כ-32% מהחברות ברשימת 50 החברות הצומחות ביותר נמנות עם מגזר התוכנה, 28% נמנות עם מגזר התקשורת ו-20% מהחברות המדורגות הן חברות מוליכים למחצה.

מהסקר שנערך בקרב מנהלי החברות הזוכות במהלך חודש אוקטובר, עולה כי אתגר נוסף הניצב בפני החברות הפועלות בתחומי ההיי-טק הוא השינוי הדרמטי שחל בתמהיל שוק היעד. 45% מהחברות ציינו כי בחמש השנים הקרובות בכוונתן להתמקד בשוק האמריקאי, בעוד ש-40% ציינו כי שוק היעד המרכזי עבורן יהיה אסיה ו- 10% רואות בדרום אמריקה את שוק היעד המרכזי שלהן.

יו"ר ומנהל עסקים ראשי ב- Deloitte בריטמן אלמגור זהר ויו"ר מגזר הטכנולוגיה, המדיה והתקשורת ב- Deloitte העולמית: "מחצית מהחברות הזוכות רואות באסיה או בדרום אמריקה את שוק היעד המרכזי שלהן. זהו מהפך שיוביל לשינויים בתמהיל הארגוני ולביקוש גובר לכוח אדם המשלב מומחיות מקצועית עם הכרת שווקים אלה".

תגובות לכתבה(0):

התחבר לאתר

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
חיפוש ני"ע חיפוש כתבות