הפרסומת שלכם אפקטיבית? מערכת חדשה בעולם פרסום הווידאו באינטרנט

מדובר במערכת של חברת 'הירו מדיה' המאפשרת לאתרים לספק מידע לגבי פילוח צופים על פי גיל ומין, סינדיקציה, עבודה במספר אתרים במקביל ועוד
 | 
telegram

חברת 'הירו מדיה' הישראלית הודיעה על השלמת הטמעת מערכת פרסום בווידיאו באתר ynet, מקבוצת ידיעות אחרונות.

מערכת הפרסום של הירו, מאפשרת לאתרים להציע יכולות פרסומיות גבוהות ועל פי החברה, "המערכת לראשונה תאפשר להתחרות בתקציבי הפרסום בטלויזיה מעמדת ייתרון".

המערכת מאפשרת מגוון יכולות אשר ביניהן, פילוח צופים על פי גיל ומין, סינדיקציה, עבודה במספר אתרים במקביל, זיהוי צפיות על פי צופים שונים, בניית קמפיין סדרתי, קניית מקום בברייק ועוד.

לדברי סמנכ"ל המכירות של ynet, ברק קלמנוביץ', "הבנו כי המצב של השוק היום בכל הנוגע לפרסומות וידאו באינטרנט אינו משביע רצון ומתוך הקשבה לצרכי המפרסמים הטמענו את הטכנולוגיה של הירו שתאפשר, לראשונה, יכולות דיווח והשוואה בין אמצעי המדיה השונים ". עוד אמר קלמנוביץ' כי באמצעות המערכת יוכלו המפרסמים להגדיר בצורה טובה יותר קהלי יעד, תכנים ייעודיים לפרסום וכן פנייה לפרופיל צופים מוגדר מראש.

המערכת מותקנת ברחבי העולם, בין השאר ברשת פרסום הוידאו האירופאית הגדולה ובאתרים ברוסיה, הונגריה וארה"ב. הירו מדיה מיוצגת בישראל על ידי חברת WEB3.0 .

תגובות לכתבה(0):

התחבר לאתר

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
חיפוש ני"ע חיפוש כתבות