סקר TIM לאוקטובר: אתר ynet בירידה חדה ובדומה לו גוגל בירידה ראשונה מזה זמן רב

תחלופה באתרי הספורט - הפער מצטמצם. כניסה ראשונה של אתר הלוחות של ידיעות אחרונות, winwin, עם 11.1% חשיפה
 | 
telegram

סקר TIM לחודש אוקטובר 2009 של חברת TNS טלסקר. הסקר מקיף את נתוני החשיפה השבועית לאתרי אינטרנט נבחרים בישראל כפי שעלו בסקר TIM.

החודש מפרסם הסקר את נתוני גלישת ילדים. במהלך השנה האחרונה, נשאלו הורים לגבי גלישת ילדיהם באינטנרט ונעשה בקרב כ-5,200 הורים לילדים. מהסקר עלה כי 52% מהילדים בגילאי 3-12 גולשים באינטרנט. עוד נמצא כי 33% מכלל הילדים בגילאי 3-6 ו-66% מכלל הילדים בגילאי 7-12 גולשים באינטרנט. משחקי אונליין, גלישה לאתרי ילדים וחיפוש מידע לצרכי לימוד הינם השימושים העיקריים של הילדים באינטרנט. כמחצית מהילדים בגילאי 11-12 מאזינים למוזיקה דרך האינטרנט ומתכתבים בתוכנות מסרים מיידיים.



שלושת האתרים המובילים, גוגל, וואלה ו-ynet שומרים על מקומם בדירוג, כאשר השינוי הבולט מביניהם חל באתר ynet, אשר בחודש ספטמבר זינק כלפי מעלה ל-63.5% שיעורי חשיפה ובחודש אוקטובר חלה ירידה יחדה והוא עמד על 56.8% חשיפה. אתר החיפוש גוגל גם כן בירידה החודש ויורד ל-88.8% חשיפה - נתון נמוך מזה זמן רב בספטמבר עמד על 91% שיעורי חשיפה ומאפריל (89.6%) לא ירד מ-90% שיעורי חשיפה. ואילו פורטל וואלה שומר על יציבות ועומד על 67.2% שיעורי חשיפה.



בקרב החשיפה השבועית לאתרים ממקומות עבודה חל שינוי משמעותי, גוגל עולה חוזר ל-77.3% חשיפה מ-80.3% שעמד עליו בחודש ספטמבר. אתר ynet יורד גם בסגמנט זה ועומד על 53.6% חשיפה ביחס ל-56.2% בספטמבר האחרון. לעומתם פורטל וואלה עולה בנתונים ל-47.1% שיעורי חשיפה זאת לאחר שבספטמבר ספג ירידה ועמד על 42.2% (לאחר שבאוגוסט עמד על 45%).



פייסבוק שומרת על המקום ה-4 עם ירידה קלה בשיעורי החשיפה ויו טיוב שוב בעליה

האתר החברתי 'פייסבוק' בירידה קלה החודש ומתייצב על המקום ה-4 עפ 56.5% שיעורי חשיפה כאשר בספטמבר עמד על57.2% חשיפה. אתר 'יו טיוב' שירד בחודש שעבר מהמקום ה-4 למקום ה-5 בדירוג ועמד על 51.5% בחודש אוקטובר טיפס האתר במעלה החשיפה ומדורג במקום ה-5 עם 54.4% חשיפה.

אתרי הזכייניות

נענע 10 שומר על יציבות ומדורג במקום ה-6 בטבלה עם 28.4% שיעורי חשיפה. אתר מאקו בירידה ועובר מהמקום ה-7 למקום ה-8 עם 26.4% חשיפה כאשר בספטמבר זכה לעלייה ועמד על 28.2. אתר הזכיינית 'רשת' אמנם עלה בשיעורי החשיפה ל-12.4% חשיפה (11.8% צפייה בספטמבר), עם זאת הוא מפנה את המקום ה-19 ועובר למקום ה-21.

אתר הלוחות winwin משתלב לראשונה לדירוג עם 11.1% חשיפה

לוח 'יד2' התחזק החודש ועלה ל-27.8% חשיפה ומדורג במקום ה-7. אתר ההשוואות 'זאפ' גם כן מתחזק ועומד על 23.7% חשיפה (בספטמבר עמד על 21.9% חשיפה) ומדורג במקום ה-9. דפי זהב מדורג במקום ה-14 עם 19.4% חשיפה עם עללייה ביחס לחודש ספטמבר אשר עמד האתר עם 16.1% חשיפה.

אתר מעריב, NRG, מדורג במקום ה-11 בירידה קלה ועומד על 22.8% חשיפה זאת לאחר שבספטמבר עמד על 23.9% חשיפה. אתר תפוז נחלש מעט באוקטובר ומדורג במקום ה-12 עם 20.7% חשיפה (21.9% חשיפה בספטמבר). אתר הלוחות של ידיעות אחרונות, winwin, משתלב לראשונה בדירוג ומתמקם במקום ה-22 עם 11.1% חשיפה.

תחלופה באתרי הספורט - הפער מצטמצם

הפער מצטמצם ערוץ הספורט, ספורט5, עקף את אתר ONE בדירוג אך מבחינת שיעורי חשיפה הם עומדים על כמעט אותה החשיפה. אתר ספורט 5 מדורג במקום ה-16 עם 14.4% חשיפה זוהי עלייה ביחס לספטמבר כאשר האתר עמד על 12.3% חשיפה. לעומתו ONE עם 14.3% חשיפה לעומת 13.6% חשיפה בחודש ספטמבר.

האתרים הכלכליים

אתר דה מרקר שומר על המקום ה-17 עם 14.2% חשיפה. בדומה לו, אתר 'גלובס' אשר שומר על המקום ה-20 עם 13.2% כאשר ביחס לחודש ספטמבר חלה עלייה (11.3%).

בדירוג לחשיפה שבועית ממקומות העבודה אתר 'דה מרקר' מתחזק ועובר מהמקום ה-10 למקום ה-9 עם 14.6% חשיפה לעומת חודש ספטמבר בו עמד על 12.5% חשיפה. 'גלובס' יורד הישר אל המקום ה-11 עם 11.7% חשיפה לעומת חודש ספטמבר בו הוא דורג במקום ה-8 עם 13.5% שיעורי חשיפה.

**סקר אוקטובר 2009, הינו המדידה ה- 45 של סקר TIM והוא נערך בקרב מדגם של כ-800 משתמשי אינטרנט (פרטים, גילאי 13+), בפיזור ארצי ומייצג באוכלוסייה היהודית בישראל.

תגובות לכתבה(0):

התחבר לאתר

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
חיפוש ני"ע חיפוש כתבות