סקר TIM לאוקטובר: אתר ynet בירידה חדה ובדומה לו גוגל בירידה ראשונה מזה זמן רב
שלושת האתרים המובילים, גוגל, וואלה ו-ynet שומרים על מקומם בדירוג, כאשר הבולט מביניהם הוא אתר ynet, אשר בחודש ספטמבר זינק כלפי מעלה ל-63.5% שיעורי חשיפה ובחודש אוקטובר חלה ירידה יחדה והוא עמד על 56.8% חשיפה. אתר החיפוש גוגל גם כן בירידה החודש ויורד ל-88.8% חשיפה - נתון נמוך מזה זמן רב בספטמבר עמד על 91% שיעורי חשיפה ומאפריל (89.6%) לא ירד מ-90% שיעורי חשיפה. לעומתם, פורטל וואלה שומר על יציבות ועומד על 67.2% שיעורי חשיפה.
בקרב החשיפה השבועית לאתרים ממקומות עבודה חל שינוי משמעותי, גוגל עולה חוזר ל-77.3% חשיפה מ-80.3% שעמד עליו בחודש ספטמבר. אתר ynet יורד גם בסגמנט זה ועומד על 53.6% חשיפה ביחס ל-56.2% בספטמבר האחרון. לעומתם פורטל וואלה עולה בנתונים ל-47.1% שיעורי חשיפה זאת לאחר שבספטמבר ספג ירידה ועמד על 42.2% (לאחר שבאוגוסט עמד על 45%).
תודה.
לתגובה חדשה
חזור לתגובה