סקר TIM לאוקטובר: אתר ynet בירידה חדה ובדומה לו גוגל בירידה ראשונה מזה זמן רב

 | 
telegram

שלושת האתרים המובילים, גוגל, וואלה ו-ynet שומרים על מקומם בדירוג, כאשר הבולט מביניהם הוא אתר ynet, אשר בחודש ספטמבר זינק כלפי מעלה ל-63.5% שיעורי חשיפה ובחודש אוקטובר חלה ירידה יחדה והוא עמד על 56.8% חשיפה. אתר החיפוש גוגל גם כן בירידה החודש ויורד ל-88.8% חשיפה - נתון נמוך מזה זמן רב בספטמבר עמד על 91% שיעורי חשיפה ומאפריל (89.6%) לא ירד מ-90% שיעורי חשיפה. לעומתם, פורטל וואלה שומר על יציבות ועומד על 67.2% שיעורי חשיפה.

בקרב החשיפה השבועית לאתרים ממקומות עבודה חל שינוי משמעותי, גוגל עולה חוזר ל-77.3% חשיפה מ-80.3% שעמד עליו בחודש ספטמבר. אתר ynet יורד גם בסגמנט זה ועומד על 53.6% חשיפה ביחס ל-56.2% בספטמבר האחרון. לעומתם פורטל וואלה עולה בנתונים ל-47.1% שיעורי חשיפה זאת לאחר שבספטמבר ספג ירידה ועמד על 42.2% (לאחר שבאוגוסט עמד על 45%).

תגובות לכתבה(0):

התחבר לאתר

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
חיפוש ני"ע חיפוש כתבות