הקמפיין: מכבי וזוגלובק חוזרות לסלוגנים נוסטלגים ומה פירוש 'חורטיצה'?
מידי שבוע עולים קמפיינים רבים בכלי המדיה השונים, חלקם בתקציבים נמוכים וחלקם בכסף גדול. אתר Bizportal מביא לכם את רשימת הקמפיינים הבולטים שעלו בשבוע החולף. לקמפיינים של השבוע שעבר
קלוגס בקמפיין שיחזיר אותנו ל'גיזרה'?
חברת דגני הבוקר 'קלוגס', עועלתה השבוע בקמפיין פרסומי שנועד לתמוך בהשקת מוצר חדש ממשפחת ספיישל קיי (Special K) - ספיישל קיי דבש ושיבולת שועל.
הקמפיין באמצעות משרד הפרסום JWT ישראל, יעלה במשך 16 יום בטלוויזיה, בערוצים 2 ו-10 והיקפו נאמד בכ-1 מיליון שקל.
הסלוגן שמלווה את הקמפיין מבוסס על מחקר שערכה קלוגס בשיתוף אוניברסיטת לאפבורו בארה"ב אשר הראה כי 7 מתוך 10 נשים אשר התנסו באתגר קלוגס ספיישל קיי השילו עד 2 ק"ג בשבועיים. האתגר המוצע הוא גם הסלוגן: "2 קערות, 2 ארוחות למשך שבועיים ותראי איך את יכולה להיכנס בחזרה למכנסי הג'ינס שלך".
זוגלובק חוזרת לסלוגן של שנות ה-80: "זוגלובק בשר עולמי"
קבוצת זוגלובק, יצאה לאחרונה במהלך מיתוג מחדש של זוגלובק. במסגרת האסטרטגייה החדשה הקבוצה תתמקד בליבת העסקים של זוגלובק שתהיה הבשר תוך יצירת כביכול סדר לצרכן הממוצע וזאת באמצעות בידול בין מוצרי 'פרימיום' ל'בייסיק'.
במהלך הושקעו מעל ל-5 מיליון שקל הכוללים מיתוג מחדש לחברה, קמפיין טלויזיה, אינטרנט, מיתוג וקידום מכירות בנקודות המכירה.
הקמפיין החדש באמצעות משרד הפרסום 'מקאן אריקסון', יעלה במחצית נובמבר 09 ויכלול סרטונים בטלוויזיה, קמפיין אינטרנט, עיתונות וקד"מ בנקודות המכירה. בקמפיין זה חמתרפקים זוגלובק על נוסטלגיה וחוזרים לג'ינגל המוכר של זוגלובק, שנכתב בשנות ה-80 ,'זוגלובק בשר עולמי - זוגלובק". השחקן אלי גורנשטיין נבחר להוביל את הקמפיין.
הקמפיין בכיכובו של השחקן אלי גורנשטיין, מספר עם הומור את סיפורה של משפחת זוגלובק שעלתה לארץ בשנת 1937 והביאה איתה את המסורת היקית. גורנשטיין יגלם את אב המשפחה חיים פרנץ זוגלובק, המנהל את עסקי המשפחה. בסרטונים תביא זוגלובק לקדמת הבמה את יתרונות הפסטרמה מנתח שלם הקטגוריה ואריזות השומרות על טריות ועסיסיות המוצרים.
לדברי דניאל שבתאי, סמנכ"ל שיווק קבוצת זוגלובק, "מסקרים שביצענו בקרב צרכנים עלה כי התכונות של משפחתיות, מוניטין וקפדנות גורמת לזהות גבוהה מאד של הצרכן עם המותג זוגלובק במיוחד כשמדובר על מותג בתחום המזון".
זוגולובק מובילה את קטגוריות פסטרמה, נקניק ונקניקיות עם נתח שוק כספי של 42.2% על פי נתוני סטורנקסט (מצטבר ספטמבר 2009) קטגוריות פסטרמה, נקניק ונקניקיות מגלגלות 940 מיליון שקל בשנה.
ישיר משיקה שפה חדשה לקמפיינים
חברת הביטוח, 'ביטוח ישיר', משיקה שפה חדשה לקמפיינים בה יופיעו בכל סרטון מוזיקאים שונים בסיטואציות ביטוחיות קומיות.
את סדרת הפרסומות פותח הזמר, דיויד ברוזה. מדובר בקמפיין הומוריסטי בו מגלה הזמר כי רכבו פורק בחניה של מצדה בזמן ההופעה. כך במשך 3 חודשים, כביכול, נשאר ברוזה במדבר ושר את שירו, "יהיה טוב...", קריין הפרסומת מסייע לברוזה, "דיויד, למה לחכות שיהיה טוב? רק בביטוח ישיר תקבל צ'ק תוך עשרה ימי עסקים ותוכל לחזור לשגרה בשיא המהירות".
הקמפיין נעשה באמצעות משרד הפרסום 'שלמור אבנון עמיחי Y&R' ויעלה באפיקי המדיה השונים. הקמפיין מוערך בכ-500 אלף דולר.
<מה הפרוש לחורטיצה?
מותג הוודקה 'חורטיצה', מחברת א.ג.ת.ד, יצא בקמפיין פרסומי חדש, זאת בעקבות סקר שערכה חברת גיאוקרטוגרפיה עבור וודקה 'חורטיצה' וממנו עולה כי בקרב צברים, 45% מהציבור חשב שפירוש המילה הוא קללה, מחלה או חברת כנסת בישראל ביתינו.
מהסקר עלו מגוון ממצאים מעניינים: 62% מהציבור הישראלי ידע כי 'חורטיצה' זוהי וודקה, אך 18% חשבו שמדובר ב'מחלת עור נדירה' או קללה ברוסית, 12% חשבו שחורטיצה זהו 'חור בפיצה', כנראה בגלל הצליל הדומה של המילים. 7% מינו את חורטיצה לחברת כנסת במפלגת 'ישראל ביתנו'.
בקרב המינים נרשם הבדל גדול. בעוד ש-70% מהגברים ידעו כי חורטיצה היא וודקה, רק 54% מהנשים ידעו זאת, בעוד ש-23% מהנשים העדיפו לחשוב שחורטיצה היא מחלה או קללה.
מחברת א.ג.ת.ד, יבואנית 'חורטיצה', נמסר, "אנו רואים בשנים האחרונות עלייה משמעותית בחשיפה של חורטיצה לציבור הישראלי, אך עדיין אנו רואים פערים בין עולים חדשים המכירים היטב את המותג לבין צברים שמצריכים חיזוק, וכן אצל נשים שמכירות אותנו הרבה פחות מאשר גברים."
הקמפיין מתפרס על פני מאות שלטי חוצות ברחבי הארץ ועל גבי אוטובוסים במסלולים מרכזייים. כמו כן, שודרו פרסומות ברדיו האזורי בפריסה ארצית של מותג חורטיצה
מכבי בנוסטלגיה: 'יש מכבי יש חברים'
חברת טמפו יהשיקה לאחרונה 'בירה מכבי' חדשה. לשם תמיכה במהלך יוצאת החברה בקמפיין חדש תחת הסלוגן המוכר, 'יש מכבי יש חברים'. הקמפיין החדש כולל סידרה של סרטונים הומוריסטים המציגים חוויות של 'חברות גברית'.הקמפיין הופק באמצעות משרד הפרסום 'מקאן אריקסון' בהשקעה של 3 מיליון שקל.
במסגרת הקמפיין, טמפו, פיתחה במשותף עם מחלקת האינטראקטיב של 'מקאן אריקסון', אפליקצייה לפייסבוק המשתמשת בפלטפורמה של "top friends" בה כל אחד מהגולשים יוכל להתקין את האפליקציה אצלו בדף הבית, להשתמש בה על מנת לבחור את ששת חבריו הקרובים ביותר, ולקבל שישית בירה מכבי במחיר שקל לבקבוק.
גיא צוקרמן, מנהל חטיבת האלכוהול בטמפו, מסר "יותר קל לשדרג טעם מסיסמה מנצחת. 'יש מכבי יש חברים' הוכיח את עצמו ושמר על כוחו מאז השקת הבירה לראשונה. באמצעות הקמפיין החדש והחיבור לרשת החברתית, ננסה להביא את הערכים של מכבי לעולם החדש שבו חברויות נרקמות ברשת".
לדברי צוקרמן, "המטרה היא גם ליצור מעורבות גבוהה באפליקציה וגם לייצר התנסות בבירה החדשה שרבים ממשתמשי הפייסבוק עדיין לא התנסו בה".
על פי נתוני החברה, בירה מכבי שומרת על נתח שוק קבוע, וכיום עומדת על 13%. מטרת הקמפיין להרחיב את קהל המשתמשים, להכיר אותו לדור הצעיר יותר ולהוביל אותו לטעימה הראשונה.
דלתא מציגה קמפיין חדש לחזיות הצבעוניות בקולקציית חורף 2010, בכיכובה של הדוגמנית, עדי נוימן אשר נבחרה להוביל זו העונה השנייה את קמפיין ההלבשה התחתונה של דלתא ותככב בקמפיין הכולל 3 סרטונים.
הקמפיין יעלה, באמצעות משרד הפרסום זרמון גולדמן, בערוצים המסחריים ןבמודעות בעיתונות הארצית ובאינטרנט. הקמפיין נאמד בהשקעה של 2 מיליון שקל.
במרכז הקמפיין נוימן בחזיות הצבעוניות של דלתא על רקע סט שכולו בשחור ולבן. הקמפיין מציג לראשונה את delta colors קולקציית חזיות צבעונית במיוחד עם מגוון צבעים בולטים וטרנדים .
נטוויז'ן בקמפיין בעקבות כניסת תשתיות הגלישה המהירות
013 נטוויז'ן עלתה השבוע בקמפיין חדש המציע ללקוחותיה הקיימים וללקוחות חדשים להצטרף לחבילות האינטרנט ה'סופר- מהיר'.
הקמפיין יושק תחת המסר: 'אינטרנט מהיר עד Mb100 , לשנה עלינו'. בהשקעה של למעלה מ- 2 מיליון שקל באמצעות משרד הפרסום גיתם BBDO. הקמפיין כולל כ- 1,000 שלטי חוצות, ביניהם שלטים תלת-ממדיים, קמפיין רדיו בפריסה ארצית וקמפיין באנרים באינטרנט.
לאחר ההשקות האחרונות של האינטרנט המהיר בתשתית ה- NGN של בזק ובתשתית ה- UFI של HOT החליטה החברה לצאת במבצעים חדשים עבור לקוחות קיימים משדרגי מהירות גלישה ולקוחות חדשים, כאשר גולת הכותרת שנה ראשונה חינם בהתחייבות ל- 30 חודשים.
מגה גלופלקס
מגה גלופלקס בקמפיין חדש בכיכובה של השחקנית והבדרנית, חנה לסלאו. לסלאו תציג בקמפיין עדות אישית אודות השימוש בתוסף ותרומתו לשיפור איכות חייה.
הקמפיין החדש נעשה בהשקעה של כ-2 מיליון שקל ויעלה בסוף השבוע הקרוב באמצעות משרד הפרסום ''שלמור אבנון עמיחי, בטלוויזיה, ברדיו ובעיתונות. הקמפיין ימשיך עם הסלוגן, 'כי לגוף אין חלקי חילוף'.
הקמפיין מציג יום בחייה של לסלאו והצילומים נערכו בביתה הפרטי, בחדר הכושר שאליו היא מנוייה, במספרה, בבית הקפה האהוב עלייה וגם בחזרות להצגה שבה היא משתתפת בימים אלה.
לדברי טל נוז'יק, מנהלת מותג מגה גלופלקס, "הקמפיין ממשיך את קו הפרסום של מגה גלופלקס המתבסס על עדויות אישיות של משתמשים במוצר".
תודה.
לתגובה חדשה
חזור לתגובה