פתאל: המותג 'לאונרדו' יחליף את 'שרתון'

שבוע לאחר החתימה על ההסכם לרכישת 12 המלונות של 'אזורים תיירות', מכריזה רשת פתאל על התכנית האסטרטגית למיתוג הרשת המאוחדת
 | 
telegram

שבוע לאחר החתימה על ההסכם לרכישת 12 המלונות של 'אזורים תיירות', מכריזה רשת פתאל על התכנית האסטרטגית למיתוג הרשת המאוחדת, במסגרתה יהפוך המותג 'לאונרדו' של 16 בתי מלון של פתאל. הרשת הופכת גם לאחד המעסיקים הגדולים בישראל, עם 7200 עובדים.

המותג 'לאונרדו' נוסד לפני כשנתיים במסגרת כניסתה של חברת פתאל לפעילות באירופה באמצעות קרן ההשקעות אשר שמה לה להקים רשת של מלונות הפונים לתיירות עסקית ועירונית . כיום פרוש המותג ב-30 מלונות בגרמניה, שוויץ ובלגיה.

לאחרונה הוכנס המותג גם לישראל, כשהוא מזוהה עם המלונות העירוניים של הרשת, בחיפה, בבאר שבע , בתל אביב (בזל לשעבר) וברמת החי"ל עם השקתו של מלון הבוטיק שבהקמתו הושקעו 40 מליון .

הרחבת המותג בישראל תכלול הכנסתו לחלק מהמלונות שנרכשו ולחלק מהמלונות הקיימים כיום ברשת פתאל.

מהרשת נמסר כי מהלך המיתוג של הרשת ילווה בקמפיין פרסום שידגיש בין השאר את הפריסה הרחבה של המותג בישראל ואת הערכים הבינלאומיים של המותג, ויכלול השקעה של חצי מליון דולר בהטמעת המיתוג החדש, החלפת השילוט ואביזרי הנראות במלונות ואיחוד מערכי השיווק המכירות וההזמנות. על תהליך המיתוג והפרסום אחראי משרד הפרסום יהושע TBWA.

ענת סטריק-דהאן, סמנכ"ל השיווק והמכירות של הרשת מציינת, "מסקרים שערכנו עלה כי למותג 'לאונרדו' יש זכירות גבוהה וערכים הפונים לקהל הישראלי ולקהל הבינלאומי שבעקבות רכישת המלונות יהווה נתח שוק גדול יותר מבעבר".

עוד מוסיפה סטריק-דהאן, כי היא "צופה שבמהלך השנתיים הקרובות יהפוך לאונרדו לאחד המותגים החזקים בישראל בכלל, ובתחום המלונאות בפרט".

רשת מלונות פתאל כוללת כיום, לאחר המיזוג, 29 מלונות ברחבי הארץ, 18 מתוכם גם בבעלותה. מחזור המכירות של הרשת באירופה עומד על 100 מליון יורו.

תגובות לכתבה(0):

התחבר לאתר

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
חיפוש ני"ע חיפוש כתבות