הקמפיין: מה מבשלים לנו בפלאפון? ואצל מי הבננה מפנקת

Bizportal בכל שבוע, אוסף בשבילכם את הקמפיינים המעניינים, המפתיעים והמובילים של השבוע
 | 
telegram

מידי שבוע עולים קמפיינים רבים בכלי המדיה השונים, חלקם בתקציבים נמוכים וחלקם בכסף גדול. אתר Bizportal מביא לכם את רשימת הקמפיינים הבולטים שעלו בשבוע החולף. לקמפיינים של השבוע שעבר

פלאפון בקמפיין להעברת מנויי החברה לרשת החדשה

חברת 'פלאפון' יוצאת במהלך נוסף לשם העברת מנויי החברה לרשת החדשה. לשם כך יוצאת החברה במבצע חדש אשר מגובה בקמפיין תחת הכותרת 'המתכון לשדרוג המושלם'.

בסרטון נראים שלושה שוליות טבחים המכינים מתכון ממגוון מצרכים מופלאים וצבעוניים, כאשר השף הראשי ישן. התוצר המוגמר הוא למעשה מכשיר סלולר מתקדם של רשת פלאפון. הסרטון מציג בדרך מקורית ואף הומוריסטית את המתכון המושלם לשדרוג המכשיר

הקמפיין נעשה באמצעות משרד הפרסום, אדלר-חומסקי, בהיקף של כ-4 מיליון שקל ויעלה במדיות השונות: טלוויזיה, עיתונות ופרסום בנקודות השירות והמכירה.



תלמה נרחב בהשקעה כוללת של כ-5 מיליון שקל

'תלמה' מקבוצת יוניליוור המובילה את שוק הדגנים בישראל משיקה קמפיין, באמצעות משרד הפרסום באומן בר ריבנאי, לתמיכה בהשקת סדרת הדגנים המיועדת לפינוק תחת המותג בהשקעה כוללת של כ-5 מיליון שקל.

הקמפיין החדש, בכיכובה של אורנה בנאי תחת הסיסמא, 'לא תאמיני איך בננה יכולה לפנק', ילווה את השקת המוצר החדש בסדרת הדגנים של תלמה - בננה ואגוזים החובר למוצרים קיימים.

קמפיין זה הינו חלק מהמהלך רחב ההיקף של 'תלמה' תחת המסר 'הכוח להצליח'. על פי הודעת החברה, "מדובר בהבנה עמוקה של צרכי הצרכנית, בנתה תלמה סדרת מוצרים עשירים, אשר נועדה לענות על הצורך בפינוק".

לדברי רותי סלמון-גולדברג, מנהלת שיווק דגנים ביוניליוור ישראל, "ממחקרים שערכנו עלה כי נשים רבות עסוקות במרוץ היומיומי ולא נותנות לעצמן לגיטימציה להתפנק לאורך כל היום. תלמה לקחה על עצמה את המשימה להציע לקהל הצרכניות מגוון רחב של מוצרים שיתנו מענה לצרכיהן השונים, כל זאת במסגרת שמירה על אורח חיים בריא".

על פי נתוני החברה, קטגורית הדגנים נאמדת בכ-600 מיליון שקל. הקטגוריה מובלת על ידי מותג תלמה המחזיק בנתח שוק של כ-60% (נילסן, כספי, שנתי, 2009). תחום המבוגרים מהווה 1/3 מהקטגוריה.

לואקר בקמפיין פרסומי לרגל השקת מהדורת חורף

מותג הוופלים, 'לואקר', של ליימן שליסל, עולה בקמפיין פרסומי אשר עולה לרגל השקת מהדורת חורף. מדובר בקמפיין חובק עולם שהופק במסגרתו העברית על ידי משרד הפרסום ישראל.

היקף הקמפיין נאמד בכ- 1.5 מיליון ויעלה בטלוויזיה בערוצים 2, 10 ו-24 למשך שלושה שבועות.

בסרטון הפרסומת שהופק לטובת הקמפיין, מככבים שוב הגמדים החמודים המזוהים עם המותג. את הגמדים מדבבים הצמד אודי ואביעד המוכרים גם כ"גור ואוח" כוכבי הילדים. הסלוגן שמלווה את הקמפיין הוא הסלוגן המסורתי שמלווה את לואקר מזה שנים רבות 'לואקר זה טעים, לואקר זה מדהים'.



'אלדן' בקמפיין רחב בהשקעה של כ-3 מיליון שקל

חברת השכרת הרכב והליסינג אלדן, יוצאת בימים אלו בקמפיין פרסומי במרכזו יעמוד נושא חווית השירות ללקוח.

הקמפיין נעשה באמצעות משרד הפרסום פוגל אוגלבי, בהשקעה של כ- 3 מיליון שקל, ילווה סלוגן "חוויה יוצאת דופן שלך מתחילה בחשיבה יוצאת דופן שלנו". הקמפיין יעלה יעלה בשבועות הקרובים בערוצי הטלוויזיה 2 ו-10, בעיתונות הארצית, באינטרנט ועל מסכי טלוויזיית חוצות.

מאלדן נמסר כי "מטרת המהלך ללכת צעד אחד קדימה וליצור בידול ייחודי ואטרקטיבי בעיני הלקוח. ממחקרים שערכה אלדן עולה כי החברה מובילה ברוב הפרמטרים של חווית השירות ללקוח והחברה החליטה לחזק מובילות זו".



אופטלגין במהלך הפונה לצעירים

חברת טבע, עולה בקמפיין טלוויזיה ואינטרנט למוצר 'אופטלגין', מוצר לשיכוך כאבים. היקף הקמפיין מוערך בכ- 650 אלף שקל.

הקמפיין ממשיך את הקו הפרסומי של 'אופטלגין', תחת הסיסמה 'אופטלגין חזק בכאבים חזקים', זאת במטרה ליצור מיצוב של אופטלגין כתרופה הותיקה והיעילה ביותר לכאבים חזקים.

עם זאת, הקמפיין פונה הפעם אל הקהל הצעיר יותר ולכן עולה בתוכניות ייעודיות בטלוויזיה, בפריסה רחבה ברכבת ישראל ובאתרי אינטרנט באמצעות משרד הפרסום 'שלמור-אבנון-עמיחי'.

במסגרת הקמפיין, שתוהה 'כיצד מרגיש כדור גולף לאחר חבטה', נראים יחד כדור ביליארד וכדור גולף, בעלי עיניים אנושיות, שהם סופגים חבטה עזה וכתוצאה מכך חווים כאבים חזקים. מיד לאחר המכה מגיע המסר: 'אופטלגין - חזק בכאבים חזקים'.

מנכ"ל אינפיניטי צופה עלייה של 20% במכירות

חברת אינפיניט, יוצאת בקמפיין נרחב לרגל פתיחת אולם התצוגה החדש של החברה בהרצלייה פיתוח. היקף ההשקעה בקמפיין נאמד בכ-3 מיליון שקל ויעלה במדיות השונות: מודעות פרסום בעיתונות הארצית, המקומית, קמפיין אינטרנט ושילוט חוצות.

הקמפיין, שנערך באמצעות משרד הפרסום 'ענבר, מרחב, שקד', תחת הכותרת :'A luxury car with a heart of a sports car' ומציג את דגמי אינפיניטי בליווי מפרט טכני. הקמפיין מדגיש את ערכי המותג: יוקרה וספורטיביות ומתקשר לעולם החוויה והרגש.

לדברי אבי קנת, מנכ"ל אינפיניטי ישראל: "זהו מסע פרסום המסכם שנת פעילות ראשונה מבורכת ומלווה את פתיחת אולם התצוגה החדש והמפואר שלנו בהרצלייה פיתוח. עד כה נמכרו כ-150 רכבי אינפיניטי בישראל ובשנה הקרובה אני צופה עליה של 20% במכירות."

פנסוניק בקמפיין מכירתי למסכי הפלזמות

חברת יורוקום עולה בקמפיין פרסום חדש למותג פנסוניק, זאת במטרה לקדם מסכי הפלזמה של המותג.

הקמפיין נעשה באמצעות משרד הפרסום 'מקאן-אריקסון' ונאמד בכ-3 מיליון שקל. הקמפיין כולל תשדיר פרסומת שיעלה בטלוויזיה בערוצים המסחריים 2 ו- 10, מודעות בעיתונות הארצית ומופעים באינטרנט.

תגובות לכתבה(0):

התחבר לאתר

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
חיפוש ני"ע חיפוש כתבות