התאוששות ברשתות השיווק? עלייה נוספת בסך כל המכירות של רשתות השיווק

בקרב פדיון ענפי המסחר והשירותים חלה עליה של 5.8%
 | 
telegram

בשלושת החודשים אוגוסט-אוקטובר 2009 נרשמה עלייה של 1.1% בסך כל המכירות של רשתות השיווק, זאת, בהמשך לעלייה של 1.6% בשלושת החודשים מאי-יולי 2009, כך עולה מנתוני הלשכה המרכזית לסטטיסטיקה שפורסמו היום (ה').

במכירות המזון של רשתות השיווק נרשמה על פי נתוני המגמה ירידה במחירים קבועים של 2% בחישוב שנתי בשלושת החודשים אוגוסט-אוקטובר 2009, זאת לאחר ירידה של 3.3% בשלושת החודשים מאי-יולי 2009.

נתוני המכירות ברשתות השיווק מתייחסים לרשתות המתמחות במזון ולרשתות המתמחות במוצרים אחרים: מוצרי טקסטיל והלבשה, הנעלה, מוצרים בני קיימה, כלי בית, מוצרי קוסמטיקה, תרופות, צעצועים, ספרים ציוד משרדי ואופטיקה.

רבעון שלישי 2009: עליה של 5.8% במדדי פדיון ענפי המסחר והשירותים

בקרב ענפי המסחר חלה עליה בפדיון ענפי המסחר והשירותים ברבעון השלישי (חודשים יולי - ספטמבר) של 2009, בשיעור של 5.8% בחישוב שנתי, לאחר עליה של 5.9% בחודשים אפריל - יוני 2009.

בענפי המסחר הסיטוני והקמעוני עלה הפדיון ברבעון השלישי של 2009 ב-4.8% בחישוב שנתי, זאת לאחר עליה של 7.2% בשלושת החודשים הקודמים.

ענפי המסחר והשירותים כוללים את ענפי המסחר הסיטוני והקמעוני, שירותי אירוח ואוכל, שירותים עסקיים ושירותים אישיים. הממצאים בהודעה זו מתבססים על נתונים שעובדו ממדגם מדווחים למס ערך מוסף.

תגובות לכתבה(0):

התחבר לאתר

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
חיפוש ני"ע חיפוש כתבות