תצונזר בר רפאלי לאלתר? בעיריית תל אביב בוחנים האם ניתן להוריד שילוט פרובוקטיבי מאיילון

'בוניטה דה מס', העלתה בימים האחרונים קמפיין שילוט חוצות נועז בו נראית הדוגמנית בר רפאלי כשלגופה תחתונים וחזייה בלבד. בעקבות כך פנו נציגים מהעדה החרדית בטענה שהשילוט פוגע ברגשותיהם. ב'בוניטה דה מס' מצאו פתרון יצירתי לשילוט
 | 
telegram

עברו ימים ספורים מאז עלו השלטים של חברת 'בוניטה דה מס' במחלף לגרדיה, כפי שנחשף לראשונה ב-Bizportal, וכבר נציגים מהעדה החרדית פנו לעיריית תל אביב ודרשו להסיר את השלט, בטענה כי השלטים של חברת 'בוניטה דה מס' שהדוגמנית בר רפאלי מופיעה בהם כשלגופה תחתונים וחזייה בלבד, פוגעים ברגשותיהם. עיריית תל אביב פנתה מיד לחברת המדיה, 'אדרי מדיה', המפיצה את השלט, זאת במטרה שימצא פיתרון לדרישה להורדת השילוט.

לכתבה: ומה החרדים יגידו עכשיו? בר רפאלי חוזרת בלבוש מינימלי, "זו לא פרובוקציה אלא שימוש פונקציונאלי"

אחת הבעיות שעולות מהורדת השילוט על ידי עיריית תל אביב, היא שבאוגוסט האחרון, וועדת הכלכלה דנה בתקנות המסדירות את נושא שילוט החוצות בנתיבי איילון ואישרה את החזרת שלטי הענק בנתיבי איילון ומנגד, עיריית תל אביב מורידה את השילוט, השאלה שעולה היא האם לעיריית תל אביב קיימת הזכות להוריד שילוט ומי מחליט מהו פרסום פרובוקטיבי ויאה להעלות.

היום (ג') נראה כי ב'בנדה מדיה', משרד הפרסום של החברה מצאו פתרון יצירתי לבעיה והם בוחנים אפשרות מול היועץ המשפטי של עיריית תל אביב בכדי להשאיר את השלט עם כיתוב אדום על השלט "מצונזר", גולן בן דוד מנכל פרסום בנדה, נמסר היום, 'נאלצנו למצוא פתרון יצירתי לסיטואציה הזויה". מעיריית תל אביב נמסר, "כי הנושא נמצא בטיפול ובימים הקרובים יוחלט על ידי היועץ המשפטי של העירייה האם להסיר את השלט לחלוטין, או להחליפו בשלט צנוע יותר. עד שתתקבל החלטתו לא יוסר השילוט".

לכתבה: בר רפאלי חוזרת לאיילון: ועדת הכלכלה אישרה את תקנות השילוט באיילון



נזכיר כי חברת ההלבשה התחתונה, 'בוניטה דה מס', העלתה בימים האחרונים קמפיין שילוט חוצות נועז ויש אף טוענים פרובוקטיבי לאורך נתיבי איילון וזאת כחודש בלבד לאחר הסערה שעורר הקמפיין של פוקוס עם בר רפאלי (סערה בעיקר בקרב המגזר הדתי).

במקרה או שלא במקרה, זו אותה בר רפאלי שמופיעה בשלטי החוצות של 'בונויטה דה מס' ובמקרה או שלא במקרה - הפעם היא מופיעה בלבוש אפילו מינימלי יותר.

גולן בן דוד מנהל הפרסום של 'בוניטה דה מס' ואמר ל-Bizportal, כי "מדובר בצירוף מקרים, האסטרטגיה הפרסומית של החברה נקבעה הרבה לפני הסיפור עם פוקס".

עם עליית השילוט נמסר ל-Bizportal מחברת 'בוניטה דה מס', כי "הפרסום נעשה לשם פרסום ולא לשם פרובוקציה". 'בוניטה דה מס' הינה חברה ישראלית העוסקת ביצור הלבשה תחתונה לנשים ומשווקת ברשתות הנבחרות להלבשה תחתונה ברחבי הארץ.

מדובר בשלט אשר הוצב בנתיבי איילון לאחר שוועדת הכלכלה של הכנסת אישרה להחזיר לכביש את שלטי הענק. גודל השלט הוא 400 מ"ר, הוא מוצב סמוך למחלף לה גוורדיה בתל אביב. עלות הפרסום היא 250 אלף שקל.

תגובות לכתבה(0):

התחבר לאתר

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
חיפוש ני"ע חיפוש כתבות