בשורה למפרסמים ולגולשים: דף הבית של יו טיוב נפתח למפרסמים - גם הגולשים יוכלו להרוויח בקרוב

מאיר ברנד, מנכ"ל גוגל ישראל אמר ל-Bizportal כי בחודשים הקרובים תגיע לישראל גם האפשרות לגולשים להרוויח כסף מהעלאת תכנים באתר כפי שהחל לפני מספר חודשים בעולם
 | 
telegram

במסיבת עיתונאים שהתקיימה היום (ד') במשרדי גוגל בישראל, הכריז מאיר ברנד, מנכ"ל גוגל ישראל על פתיחת אתר יו טיוב עבור המפרסם הישראלי,והסביר כי החל מהיום יוצעו למפרסמים מגוון אפשרויות פרסום חדשניות בוידיאו המתבססות על טכנולוגיות מתקדמות שטרם נראו בישראל. עוד הוסיף ברנד, "אני מאמין בוידאו און ליין, כי הוא משלב יתרונות של טלוויזיה ויתרונות של אינטרנט בכל הקשור לפילוח ומדידה".

בנוסף לכך, אמר ברנד ל-Bizportal כי בחודשים הקרובים תגיע לישראל האפשרות להרוויח כסף מהעלאת תכנים באתר כפי שהחל לפני מספר חודשים בעולם.

ברנד התייחס לעניין הרווחיות של החברה ואמר "כל הזמן שואלים אותי למה לגוגל ויוטיוב לוקח הרבה זמן להגיע לרווחיות", ועל כך אני משיב כי הסיבה היא שהפוקוס שלנו בראש ובראשונה הוא חוויית הגלישה".

בהמשך לכך הדגיש ברנד, "אנחנו לוקחים את הזמן להתנסות בפורמטים שונים, על מנת לוודא שהפרסום לא מפריע לחוויית הגלישה. גם גוגל היה מנוע חיפוש, ולקח זמן לא מעט זמן עד שפותחה מערכת הפרסום AdWords. גם ביוטיוב לקחנו את הזמן הזה, ואנחנו מאוד אופיטמיים לגבי ההכנסות".

ברנד ציין כי לפני מהלך זה נעשו בדיקות מעמיקות בדגש על חווית הגלישה, זאת במטרה לוודא שהפרסום לא יפריע לגולש, "התגובות של הגולשים הן קריטיות עבורנו. לגבי כך, המדיניות שלנו היא ברורה ולכן לא יהיה סאונד, אלא אם כן הגולש יבחר בכך), לא יהיה פרסום 'פופ-אפ' (פרסומות מקפצות), הפרסומות לא יתרחבו על כל העמוד, אלא אם הגולש יבחר בכך".

כמו כן הכריז ברנד כי חברת הסלולר והתקשורת פרטנר, הינה הראשונה לעלות בקמפיין און ליין ביו טיוב תוך שימוש בטכנולוגיות הפרסום החדשות, ביניהן הצגת פרסומות וידאו על גבי עמוד הבית של יו טיוב וכן הצגת פרסומות וידאו המותאמות לתוצאות החיפוש ביו טיוב. בנוסף, הודיע ברנד, כי השבוע נחתמו חוזים מסחריים עם גופי התוכן של חברת החדשות של ערוץ 2 ואתר הספורט 'ONE'.

האפשרויות לפרסום יל ידי יו טיוב מהיום, יכללו פרסום בעמוד הבית, פרסום בחיפוש (כמו בגוגל); הצגת פרסומות וידאו רלוונטיות לצד תוצאות החיפוש ביו טיוב; הצגת פרסומות בחלקו התחתון של סרט הוידיאו שבו צופה הגולש. ברנד הדגיש כי הפרסומות יפתחו על פי החלטת הגולש, יוצגו אך ורק על גבי סרטוני וידאו של שותפי תוכן אשר חתומים עם יו טיוב על חוזים מסחריים; Engagement, מפרסמים יכולים להקים ערוצים ממותגים, על גביהם יוכלו לתקשר עם קהל הגולשים.

בישראל מדורג אתר יו טיוב כאחד מחמשת האתרים הראשונים על פי סקרי TIM , עם חשיפה של 54.4% (מקור: סקר TIM, אוקטובר 2009) ויש לו מאבק מתמיד על המקום עם הרשת החברתית Facebook. החשיפה של האתר צמחה בפחות משנתיים ביותר מ- 70% (מחשיפה של 30% לחשיפה של 50% בחודש) (מקור: TNS, 2008-2009).

75% מכלל הגולשים ב-YouTube בישראל הם מעל גיל 18. הגיל הממוצע של גולשיYouTube בישראל הוא 29. (מקור: TNS, 2008).

תגובות לכתבה(0):

התחבר לאתר

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
חיפוש ני"ע חיפוש כתבות