בשורה למפרסמים ולגולשים: דף הבית של יו טיוב נפתח למפרסמים - גם הגולשים יוכלו להרוויח בקרוב

 | 
telegram

במסיבת עיתונאים שהתקיימה היום (ד') במשרדי גוגל בישראל, הכריז מאיר ברנד, מנכ"ל גוגל ישראל על פתיחת אתר יו טיוב עבור המפרסם הישראלי, והסביר כי החל מהיום יוצעו למפרסמים מגוון אפשרויות פרסום בוידיאו המתבססות, לדבריו, על טכנולוגיות מתקדמות שטרם נראו בישראל.

בנוסף לכך, אמר ברנד ל-Bizportal כי בחודשים הקרובים תגיע לישראל האפשרות להרוויח כסף מהעלאת תכנים באתר כפי שהחל לפני מספר חודשים בעולם.

ברנד התייחס לעניין הרווחיות של החברה ואמר "כל הזמן שואלים אותי למה לגוגל ויוטיוב לוקח הרבה זמן להגיע לרווחיות", ועל כך אני משיב כי הסיבה היא שהפוקוס שלנו בראש ובראשונה הוא חוויית הגלישה".

פרסוםבהמשך לכך הדגיש ברנד, "אנחנו לוקחים את הזמן להתנסות בפורמטים שונים, על מנת לוודא שהפרסום לא מפריע לחוויית הגלישה. גם גוגל היה מנוע חיפוש, ולקח זמן לא קטן עד שפותחה מערכת הפרסום AdWords. גם ביוטיוב לקחנו את הזמן הזה, ואנחנו מאוד אופיטמיים לגבי ההכנסות".

תגובות לכתבה(0):

התחבר לאתר

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
חיפוש ני"ע חיפוש כתבות