bmi פורשת מהתחרות הקשה על קו לונדון תל אביב: החברה תפסיק פעילותה ב-10 בינואר
bmi, חברת התעופה השניה בגודלה בנמל התעופה הית'רו מודיעה היום, 25 בנובמבר 2009, על תכניותיה לבניה מחדש של מפת היעדים שלה, אשר תכלול בין היתר את הפסקת פעילותם של מספר קווים כתוצאה מתנאי שוק קשים במיוחד. הפסקת הפעילות תכלול בין היתר את הקווים תל אביב, קייב, אמסטרדם ובריסל.
הטיסה האחרונה מלונדון לתל אביב תמריא ב-9 בינואר 2010 והטיסה האחרונה מתל אביב ללונדון תמריא ב-10 בינואר 2010.
קו לונדון - תל אביב הפך להיות קו חם מאוד ובחצי השנה האחרונה חברות התעופה בתחרות אגרסיבית על כל לקוח. כמות הנוסעים ירדה בעקבות המשבר העולמי וכל לקוח חשוב, עם המשבר הגיעו המבצעים חסרי התקדים הורדת גורם אחד בתחרות יכולה אולי להוביל לרגיעה במאבק בין החברות מה שעלול להוביל לכך שהנוסעים ללונדון שהורגלו במבצעים יצטרכו לחזור למחירים הגבוהים.
חגית מנדס, מנהלת שיווק של bmi אמר ל-Bizportal כי ההודעה נמסרה להם היום בצהריים והם אכן הופתעו מההודעה". לדבריה, "השקענו במהלך השנה שבה פעלנו כ-700 אלף פאונד ואף אחד לא האמין שדווקא יחליטו לוותר על קו תל אביב.
"אמנם התחרות הייתה לא קלה והיינו אנדר דוג, אך עם זאת הצלחנו לתפוס נתח של 30% מקו לונדון תל אביב וזאת בשנה אחת בלבד", אומרת מנדס.
בנוסף מודיעה החברה כי החל מאפריל 2010 תסיים את חוזה החכירה של מטוסי האיירבאס A330 אשר שימשו אותה בין השאר להפעלת שתי הטיסות היומיות לתל אביב.
הפסקת הפעילות לקווים אלו הינה חלק מתכנית ההבראה אשר נועדה לשפר את רווחיותה של bmi הנמצאת בבעלות מלאה של חברת התעופה לופטהנזה, שמצידה הביעה את מחויבותה לסייע ל-bmi להבריא את מצבה הכלכלי ולהגיע לרווחיות בהקדם.
במבט אל העתיד תתמקד החברה בפלח השוק העסקי ותמשיך להציע לו מפת יעדים הכוללת את בריטניה ואירלנד וכמו כן גם יעדי המשך בעולם בשיתוף חברות ה- Star Alliance.
דומיניק פול, סמנכ"ל bmi, אמר: "אנו מצטערים על חוסר הנוחות אשר עשויה להיגרם ללקוחותינו כתוצאה מהפסקת הפעילות בקווים אלו. בהזדמנות זו ברצוני להודות לכל מי שהביעו את אמונם ותמיכתם בחברה בקווים הללו. החל מה-2 בדצמבר תחל החברה להציע פתרונות לכל לקוחותינו אשר ימצאו עצמם מושפעים מהמהלך. מרכז השירות העולמי של החברה יצור קשר עם לקוחות אלה לפי הסדר ועל-פי תאריך טיסתם".
תודה.
לתגובה חדשה
חזור לתגובה