מנכ"ל לאומי קארד: "השיפור במחזורי הפעילות נמשך לתוך הרבעון הרביעי"

דני כהן בשיחה עם Bizportal: "אנחנו מרגישים היטב את השיפור בפעילות במשק. מנועי הצמיחה העיקריים של החברה הם האשראי החוץ בנקאי ושירות הניכיונות והמקדמות לבתי עסק"
 | 
telegram

לאומי קארד, חברת כרטיסי האשראי ופתרונות התשלום של בנק לאומי, מציגה היום את הדוחות הכספיים לסיכום הרבעון השלישי ותשעת החודשים של 2009.

מהדוחות עולה כי הרווח הנקי של לאומי קארד הסתכמו ברבעון השלישי של 2009 בכ- 40 מיליון שקלים, לעומת כ- 42 מיליון שקלים ברבעון המקביל אשתקד, קיטון של 4.8%. הרווח הנקי מפעולות רגילות לאחר מיסים בתשעת החודשים הראשונים של 2009 הסתכם בכ- 108 מיליון שקלים, לעומת כ- 106 מיליון שקלים בתקופה המקבילה אשתקד, ומבטא גידול של כ- 2%.

בתשעת החודשים הראשונים של 2009 הסתכם הרווח הנקי בכ- 108 מיליון שקלים לעומת כ- 124 מיליון שקלים בתקופה המקבילה אשתקד, אשר כלל, רווח חד פעמי בסך של 17 מיליון שקלים בגין מכירת ההחזקות בגמא.

הכנסות החברה צמחו בתשעת החודשים הראשונים של 2009 בכ- 5%, והסתכמו בכ- 615 מיליון שקלים, לעומת כ- 588 מיליון שקלים בתקופה המקבילה אשתקד. ברבעון השלישי של 2009 הסתכמו הכנסות החברה בכ- 212 מיליון שקלים, לעומת כ- 210 מיליון שקלים ברבעון המקביל אשתקד.

דני כהן: מנועי הצמיחה האשראי החוץ בנקאי ושירות הניכיונות והמקדמות לבתי עסק

דני כהן, מנכ"ל לאומי קארד, אומר בשיחה עם Bizportal כי "הגידול החד בהיקף הכרטיסים התקינים של החברה, הצמיחה המשמעותית בשירות הניכיונות והמקדמות לבתי עסק וחציית קו מיליארד השקלים באשראי הפרטי מדגישים את התחזקות החברה ואת עצמת המותג לאומי קארד. גם ברבעונים הבאים נשים דגש על הגברת מאמצי הצמיחה בפעילויות אלו, תוך הבנה של צרכי השוק והתאמת המוצרים המתאימים לו".

"היה לנו רבעון שיא בגיוס לקוחות, כמעט כולם בגיוס חוץ בנקאי, מה שמגדיל את ההוצאות של החברה. אנחנו צומחים באשראי החוץ בנקאי בקצב הכי מהיר מבין חברות האשראי לאורך זמן. בנוסף, רמת ההפרשות שלנו היא כ-1.15 בלבד, הכי נמוכה בענף".

על השפעות המשבר הכלכלי אומר כהן כי "ברבעון הראשון גדלנו במחזורים ב-1.9%, ברבעון השני בכ-3%, ברבעון השלישי ב-4.7% ובחודשיים הראשונים של הרבעון הרביעי רואים גידול של כ-7% לערך כך שמגמת השיפור בצריכה הפרטית במשק נמשכת. מנועי הצמיחה העיקריים של החברה ימשיכו להיות האשראי החוץ בנקאי ושירות הניכיונות והמקדמות לבתי עסק. וכמובן, גיוס לקוחות באמצעות המועדונים החזקים שלנו".

החברה הציגה בתקופת הדו"ח גידול של 5.5% במספר הכרטיסים ל- 1.708 מיליון לעומת 1.619 מיליון כרטיסים בתקופה המקבילה אשתקד. ברבעון השלישי של שנת 2009 מצבת הכרטיסים התקינים גדלה בכ-40 אלף כרטיסים. הגידול המשמעותי נבע בעיקרו מהתמקדות בגיוס כרטיסים באמצעות שיתופי הפעולה האסטרטגיים של לאומי קארד עם מועדון שופרסל, יש, מועדון המשביר 365 ומועדון עזריאלי.

מספר הכרטיסים הפעילים (85% מכלל הכרטיסים) גדל ל- 1.454 מיליון כרטיסים לעומת 1,379 מיליון כרטיסים, גידול של 5.4%. גידול של 3.3% במחזור פעילות מחזיקי כרטיס אשר הסתכם בתקופת הדוח בכ-32.12 מיליארד שקלים לעומת כ-31.1 מיליארד שקלים בתקופה המקבילה אשתקד.

תגובות לכתבה(0):

התחבר לאתר

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
חיפוש ני"ע חיפוש כתבות