קבוצת ביג סוגרת רבעון: רווח נקי של 82.2 מיליון שקל ברבעון השלישי
קבוצת ביג, המפעילה ומנהלת מרכזי קניות פתוחים ברחבי הארץ, מפרסמת את תוצאותיה הכספיות לתשעת החודשים הראשונים של שנת 2009.
הכנסות החברה בתשעת החודשים הראשונים של 2009 הסתכמו בכ-125.4 מיליון שקלים. זאת לעומת כ-109.1 מיליון שקלים בתקופה המקבילה אשתקד - גידול של כ-15%. ברבעון השלישי של 2009 הסתכמו ההכנסות בכ-43 מיליון שקלים זאת לעומת 38.7 מיליון שקלים ברבעון המקביל אשתקד. גידול של כ- 11.1%.
בחברה מציינים כי הגידול בהכנסות נובע בעיקר מכניסתם לפעילות של המרכז ביוקנעם, טבריה ונצרת, הרחבתם המרכז בכרמיאל ומהחלפה טבעית של שוכרים ולא מעליית שכ"ד במרכזים.
החברה סיימה את תשעת החודשים הראשונים של 2009 ברווח נקי של כ- 128.7 מיליון שקלים, לעומת 90.61 מיליון שקלים בתקופה המקבילה בשנת 2008. גידול של כ-42%. ברבעון השלישי של השנה הסתכם הרווח הנקי בכ- 82.2 מיליון שקלים, זאת לעומת רווח של 7.4 מיליון שקלים ברבעון המקביל אשתקד. יצויין, כי בעקבות החלטת הממשלה על ההפחתה בשיעור מס החברות, רשמה החברה ברבעון השלישי של השנה הכנסות מס בהיקף של כ-52.4 מיליון שקל.
בסעיף הרווח הגולמי רשמה ביג בתשעת החודשים של השנה צמיחה של כ -17.4% שהסתכמו בכ-107.2 מיליון שקל, זאת לעומת כ-91.27 מיליון שקל בתקופה המקבילה אשתקד. ברבעון השלישי של שנת 2009 הסתכם הרווח הגולמי של ביג בכ-37.26 מיליון שקל, גידול של כ- 10%, לעומת של כ-33.94 מיליון שקל ברבעון השלישי בשנת 2008.
עוד עולה מהדוח כי בתקופת הדוח נפתח הקניון הפתוח BIG FASHION בנצרת. כמו כן, במהלך תקופת הדוח שילמה החברה דיוידנד של 20 מיליון שקלים.
ההון העצמי של החברה ליום ה-30 בספטמבר 2009 הסתכם בכ -764.2 מיליון שקלים.
קבוצת "ביג מרכזי קניות", הינה רשת ממותגת בפריסה ארצית, המבוססת על מודל הפאוור סנטר האמריקני. החברה מפעילה ומנהלת 14 מרכזי קניות פתוחים ברחבי הארץ, הממוקמים לאורך צירי תנועה מרכזיים ומציעים תמהיל חנויות רחב של מיטב הרשתות הקימעונאיות הארציות. וכן עוסקת בייזום ופיתוח של קרקעות להקמת מרכזי קניות בהודו ובאירופה.
תודה.
לתגובה חדשה
חזור לתגובה