הוועד למלחמה באיידס חושף: להקת SDIA היא חלק מהקמפיין השנתי של הוועד
בכל שנה לקראת יום האיידס הבינלאומי יוצאים בקמפיין נרחב בכדי להעלות את המודעות לנושא. הקמפיין השנה מפתיע משהו, אתמול בלילה (ב') חשף יונתן קרני, מנכ"ל הועד למלחמה באיידס, את הפרויקט השנתי לרגל יום האיידס הבינלאומי: 'פרויקט SDIA'.
ב-6 שבועות האחרונים יצא שיר חדש בשם Going all the Way של הרכב לא מוכר בשם SDIA ובו מספרת בחורה סקסית על חיי האהבה ההרפתקניים שלה. השיר הופץ בכל תחנות הרדיו בישראל והצליח להשתלב בקמפיינים ובדירוגי מוסיקה שונים, כאשר בעצם מדובר בפרויקט שנוצר על ידי הוועד למלחמה באיידס, באמצעות משרד הפרסום 'שלמור אבנון עמיחי Y&R'. כדי שיתפשט ויגיע לכמה שיותר אנשים. מטרת הקמפיין היא להוכיח, 'תראו כמה קל להדביק. לכו להיבדק!'
הקמפיין שודר בכל תחנות הרדיו בישראל, והתפשט במהירות וזכה למאות השמעות בכל תחנות הרדיו בישראל, כאשר על פי נתוני הוועד, במשך 3 שבועות בלבד הוא קיבל זמן אוויר ברדיו של מעל 5 שעות. הקמפיין הצליח גם להשתלב במצעד המוסיקה '7 לילות' של ידיעות אחרונות והגיע למקום ה-4 במצעד. במסגרת הפעילות הוקם אתר ללהקה כאשר אל האתר נכנסו גולשים מ-67 מדינות.
בנוסף לכך, נעשו כמה שיתופי פעולה, כאשר הסיפור מאחורי ההרכב SDIA, עדיין לא נחשף לציבור הרחב. השיר הושמע בעמוד המוסיקה הראשי בפורטל של orange והגיע למקום 9 במצעד ההורדות של סלקום; באינטרנט, השיר הושמע 87,500 פעמים במסגרת קמפיין של NOKIA; השיר הושמע ביותר מ-300 בתי קפה ומסעדות בכל רחבי הארץ, בכל שעה במשך חודש שלם, באמצעות חברת - סך הכול, מעל 150 אלף השמעות.
השיר זכה לחשיפה בתוכנית הריאלטי, 'האח הגדול' כאשר בשבת האחרונה, השיר היה שיר ההשכמה; הקליפ שודר בתוכנית גיא פינס ביום חמישי האחרון וישודר ב-MTV אירופה החל מ- 1.12 יום האיידס הבינלאומי.
בוועד מציינים כי, "בקמפיין זה בדומה לפרויקט 'הספק' שעלה ביום האיידס הבינלאומי בשנה שעברה, גם השנה נרתמו כל תחנות הרדיו בישראל לשיתוף פעולה יוצא דופן לטובת פרויקט SDIA".
תודה.
לתגובה חדשה
חזור לתגובה