חצי מיליון שקל יופקדו בידיהן של נערות facebook לשם שיווק בושם חדש
לאחרונה אנו נתקלים בעוד ועוד חברות אשר פונות לשיווק בלתי קונבנציונאלי ונעזרות בצעירים בכדי לקדם מותג כזה או אחר. חברת 'דיפלומט', משווקת מותגי הבישום של 'פרוקטר אנד גמבל פרסטיז', החליטה להטמין בידיהן של 100 בנות נוער הנחשבות ל'באזריות' הגדולות של הרשת החברתית facebook, את האחריות להחדרת הבושם החדש של זמרת הרוק Avril Lavigne.
החברה, בסיוע חברת 'Teenk, איתרה ושכרה את שירותיהן של 100 הבנות המחזיקות את מספר החברים הגדול ביותר ב-facebook (רובן מעל 1,000 חברים). כאשר הבנות הללו, יהפכו למעשה ל'סוכנות השיווק' של המוצר, כשהן מקדמות אותו באמצעות כרטיס הפייסבוק האישי שלהן, ואף מתוגמלות על כך. היקף ההשקעה במהלך עומד על כחצי מליון שקל.
בנוסף לכך, הפעילות תלווה גם בהקמת מיני סייט ואפליקציות שונות בפייסבוק שיאפשרו למדוד את מידת הכוכבות של המשתתפים.
לדברי אורן ויימן, מנהל שיווק בחברת דיפלומט: "בני נוער מקיימים חלק ניכר מהזמן ומהאינטראקציות שלהן ברשתות חברתיות, ולכן מותגים הפונים לקהל הזה חייבים לפגוש אותם בזירה שבה הם נמצאים באופן טבעי". עוד הוסיף ויינמן, כי "בנות הנוער שבחרנו הן משפיעניות לכל דבר, ואנו מאמינים כי הפוטנציאל שלהן לתרום להחדרתו של מותג הוא ענק".
תודה.
לתגובה חדשה
חזור לתגובה