מיקי מרגלית סמנכ"ל השירות ב'הוט' מסיים את תפקידו - לאחר שנה בלבד בהסכמה משותפת

בחברת הוט מסרו כי הסיבה לכך היא בשל "חילוקי דעות מקצועיים בין הרצל עוזר, מנכ"ל הוט למיקי מרגלית באשר לדרכי הפעולה להמשך שיפור השירות"
 | 
telegram

חברת הוט הודיעה היום (ג') כי מיקי מרגלית, מסיים את תפקידו כסמנכ"ל השירות ב'הוט' לאחר שנה בלבד בתפקיד. בחברת הוט מסבירים זאת בכך ש"לאחרונה נתגלעו חילוקי דעות מקצועיים בין הרצל עוזר, מנכ"ל הוט, לבין מרגלית באשר לדרכי הפעולה להמשך שיפור השירות".

עקב כך, "הגיעו הצדדים להבנה על סיום תפקידו של מרגלית כסמנכ"ל השירות בחברה", אומרים בחברה. עם זאת יש להעריך כי בחברה לא היו מרוצים מהתוצאות בעניין השירות וזאת למרות ההשקעה הרבה בתחום במהלך השנה האחרונה.

על פי הודעת החברה, "במהלך השנה הוביל מרגלית מספר מהלכים משמעותיים במהפכת השירות, הדרכות מקצועיות לטכנאים ולמתקינים, קיצור תהליכים, וסגירת מעגל טיפול בבית הלקוח". עם זאת נראה, כי יכול להיות שאין ההשקעה הובילה למהפכה לה ציפו בהוט.

נזכיר מרגלית הינו המינוי הראשון של עוזר למנכ"ל החברה, קודם לכן כיהן בתפקיד דומהבחברה המתחרה yes, ותכנן והקים את מערכת שירות הלקוחות שלה.

בחברה מציינים כי "שיפור השירות הוגדר על ידי עוזר, כיעד אסטרטגי של החברה, ובהתאם הושקעו השנה משאבים רבים בתחום זה, ביניהם: גיוס 500 נציגי שירות בהשקעה של 2 מיליון שקל, פתיחת שני מוקדי שירות חדשים, רכש מאסיבי של ממירי HD ושדרוג תשתיות", אומרים בהוט.

תגובות לכתבה(0):

התחבר לאתר

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
חיפוש ני"ע חיפוש כתבות