רבעון חזק לחברת זנלכל: זינוק ברווח הנקי לכ-10.1 מיליון שקל ברבעון השלישי

ההכנסות הסתכמו בכ-48.1 מיליון שקל - גידול של כ-6% לעומת התקופה המקבילה אשתקד
 | 
telegram

חברת זנלכל , שהינה בעלת המותגים ''יכין'' ו''פרי מבורך'', מציגה ברבעון השלישי הכנסות שהסתכמו בכ-48.1 מיליון שקל - גידול של כ-6% לעומת התקופה המקבילה אשתקד.

ההכנסות ב-9 החודשים הראשונים של שנת 2009 הסתכמו בכ-118.9 מיליון שקל לעומת התקופה המקבילה אשתקד 113.2 מיליון שקל - גידול של כ-5%. הגידול במחזור המכירות הינו כתוצאה משינוי תמהיל המוצרים והלקוחות. הרווח הגולמי הסתכם בכ- 15.4 מיליון שקל (32% מהמחזור) בהשוואה לכ- 15 מיליון שקל (33.4% מהמחזור) ברבעון המקביל אשתקד.

הרווח התפעולי הסתכם בכ- 8.7 מיליון שקל (18% מהמחזור), גידול של כ- 5% בהשוואה לכ-8.2 מיליון שקל (18.3% מהמחזור) ברבעון המקביל אשתקד.

הרווח לפני מס הסתכם בכ- 7.3 מיליון שקל (15.1% מהמחזור), גידול של כ- 14% בהשוואה לכ- 6.4 מיליון שקל ברבעון המקביל אשתקד (16.6% מהמחזור).

בשורה התחתונה דיווחה החברה כי הרווח הנקי הסתכם בכ- 10.1 מיליון ש"ח, גידול של פי 2 לעומת סך של כ- 4.8 מיליון ש"ח ברבעון המקביל אשתקד. ברבעון השלישי רשמה החברה הכנסות מס בגין הטבת מס בסך 2.8 מיליון ש"ח מכח חוק ההתייעלות הכלכלית שהתקבל ביולי 2009.

פיני גורביץ', מנכ"ל זנלכל, אמר כי "אנו שבעי רצון מתוצאות הרבעון ה-3 לשנת 2009, המשקפות גידול הן בהכנסות והן בשורת הרווח. במהלך השנה, וברבעון זה, המשכנו לפעול לביסוס מותגי הדגל של החברה, 'יכין' ו'פרי מבורך', בין היתר באמצעות הגדלת ההשקעה בפרסום ושיווק וחיזוק הקשר עם לקוחותינו בשוק הקמעונאי. אנו שוקדים באופן מתמיד על שיפור האיכות ופיתוח והרחבת תמהיל המוצרים שלנו, אשר בא לידי ביטוי בהשקת מוצרים חדשים וחדירה לקטגוריות נוספות."

תגובות לכתבה(0):

התחבר לאתר

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
חיפוש ני"ע חיפוש כתבות