הקמפיין: באיזה קמפיין משתתפת בוהדנה? ולמי שר גדסי?

Bizportal בכל שבוע, אוסף בשבילכם את הקמפיינים המעניינים, המפתיעים והמובילים של השבוע
 | 
telegram

מידי שבוע עולים קמפיינים רבים בכלי המדיה השונים, חלקם בתקציבים נמוכים וחלקם בכסף גדול. אתר Bizportal מביא לכם את רשימת הקמפיינים הבולטים שעלו בשבוע החולף. לקמפיינים של השבוע שעבר

תלמה בקמפיין למותג שוגי

מותג דגני הילדים, 'שוגי', מבית תלמה יוצא בקמפיין רחב היקף, באמצעות משרד הפרסום 'באומן, בר, ריבנאי', בהשקעה כוללת של כ-4 מיליון שקל.

מטרת הקמפיין היא קידום פעילות המותג במהלך חופשת החנוכה הילדים יוכלו לעבור בין התחנות השונות ולהתנסות במגוון הפעילויות. בנוסף לקמפיין, הטלוויזיה ייתמך המהלך בפעילות אינטרנט ושת"פ עם ערוץ הילדים.

לדברי עירית שחר, מנהלת תחום דגני הילדים ביוניליוור ישראל, "החלטנו השנה להרחיב את המפגש שלנו עם הילדים ולקיים אירוע שיעמיק את הקשר בין הילדים למותג וערכיו".

קליק בקמפיין חדש בכיכובו של דודו ארז

מותג השוקולד, 'קליק', מבית יוניליוור, יוצא במהלך רחב היקף, באמצעות משרד 'ראובני פרידן IPG', תחת המסר 'קליק פרוטקציה', ויכלול מבצע הפונה לבני נוער.

במסגרת הקמפיין משיקה החברה חטיף בר חדש - קליק כדורים. את קמפיין הפרסום, יוביל הבדרן, דודו ארז, בהשקעה של כ-5 מיליון שקל. הקמפיין יעלה הקמפיין יעלה בערוצים 2 ,10 ,24.

קרין טיסונה-יבנאי, מנהלת קטגוריית חטיפים מתוקים ושוקולד ביוניליוור ישראל, ציינה "בחרנו להוביל את הקמפיין באמצעות דודו ארז, המשתלב בדרכו יוצאת הדופן בשפה התקשורתית ורוחו של המותג. אנו בטוחים שהמפגש של קליק עם בני הנוער בחורף הנוכחי ייזכר בקרבם כחוויה ייחודית ויעמיק את הקשר שלהם עם המותג".

על פי נתוני יוניליוור, שוק החטיפים המתוקים מוערך ב-212 מיליון שקל. את הקטגוריה מוביל מותג קליק עם נתח שוק של 19.4% (נילסן, מצטבר שנתי, אוקטובר 09). בשנה האחרונה צמח קליק ב-4% (לעומת צמיחה שלילית של השוק העומדת על-4.6%).



AIG בקמפין המציג את שינוי מדיניות התמחור של החברה

חברת הביטוח AIG ישראל, עולה השבוע עם קמפיין פרסום חדש באמצעי התקשורת השונים. קמפיין הפרסום המלווה בסלוגן 'הורדנו את מחירי הביטוח המקיף לרכב ואתם מרוויחים', מציג את שינוי מדיניות התמחור של AIG לביטוח מקיף במגוון רחב של רכבים. היקפו הכספי של הקמפיין נאמד בכ-2.5 מיליון שקל.

סרטון הפרסומת שיעלה בטלוויזיה יציג סיטואציה נוספת בה נתקל הפרזנטור של החברה אבי קושניר ומצטרף אליו מוני מושונוב מוני מושונוב שכיכב גם בקמפיין האחרון של החברה. קמפיין הפרסום יעלה בטלוויזיה וברדיו באמצעות משרד הפרסום 'זרמון גולדמן DDB'.

אורי קליין, סמנכ"ל שיווק ומכירות של AIG ישראל, מציין, "פיתחנו שירותים שונים שמאפשרים ללקוח, אשר ביניהם צעד זה של הורדת מחירים, המתאפשר הן בשל יחס תביעות-פרמיות חיובי, והן הודות לתהליך התייעלות שמתבצע בחברה במהלך השנתיים האחרונות".



ביטוח ישיר בקמפיין המשך: גדסי מחליף את ברוזה

חבר 'ביטוח ישיר' בפרסומת חדשה בסדרת הקמפיינים בהם מופיעים מוזיקאים בסיטואציות ביטוחיות קומיות. הקמפיין באמצעות 'שלמור אבנון עמיחי Y&R' ומוערך בכ-2 מיליון שקל.

הסרטון הראשון בסדרה, היה בכיכובו של זמר והיוצר, דיויד ברוזה, עם השיר 'יהיה טוב'. בפרסומות החדשה, שעולה לאוויר בימים הקרובים, מככב אבנר גדסי עם השיר 'נפרדנו כך'.

צילום: דפנה גזית
צילום: דפנה גזית


רשת נעליTO GO בקמפיין טלוויזיה מכירתי בכיכובה של מירי בוהדנה

רשת הנעלים, TO GO, עולה בקמפיין טלוויזיוני מכירתי לעונת סתיו-חורף 2010, בכיכובה של הפרזנטורית החדשה מירי בוהדנה, בהשקעה כוללת של כ-חצי מיליון שקל.

הקמפיין החדש של רשת נעלי TO GO, שעולה ביום שלישי בערוצים 2 ו-24, ובאוטובוסים - בפריסה ארצית, יימשך 7 ימים וכולל פרסום של מבצע החורף. במסגרת הקמפיין בוהדנה, הפרזנטורית של הרשת, מככבת בדמותה של הזמרת הידועה ביונסה, זאת בשילוב דגמי הנעליים של הרשת.

מאיר נג'יבי, מנכ"ל רשת TO GO מוסר: "כרשת הפועלת בשוק האופנה כבר קרוב ל-7 שנים חשוב לנו לשים דגש על אופנתיות וטרנדיות, לצד נגישות הלקוחות לדגמים הרבים שלנו".



בית השנטי בקמפיין גיוס תרומות

עמותת 'בית השנטי' משיקה בימים אלו קמפיין רדיו ואינטרנט להעלאת המודעות לנושא בני הנוער בסיכון ולגיוס תרומות לבית השנטי. במסגרת הקמפיין, קוראת העמותה לציבור לתרום מדי חודש 8 שקלים ו-25 אגורות (בסך הכל 100 שקל בשנה), זאת במטרה להבטיח את המשך קיומו של בית השנטי המציל עשרות אלפי בני נוער במצוקה.

קמפיין זה עולה על רקע פתיחתו של פרויקט 'שנטי במדבר', כפר נוער שנפתח בדרום הארץ עבור נוער בסכנת חיים. הכפר משתרע על פני 540 דונם ועלות הקמתו היתה 6.5 מיליון דולר.

בתשדיר הרדיו מככב אליאסף - נער שמצא בבית השנטי בית חם. את הקריינות בתשדיר מגיש טל ברמן והתשדיר הופק על ידי רדיו ת"א FM102 כשעל הקריאייטיב אחראי משרד הפרסום 'ראובני פרידן' - כל העוסקים בקמפיין נרתמו למען המטרה החשובה בהתנדבות.

הקמפיין יימשך כשבועיים וישודר בתחנות הרדיו האיזורי רדיו תל אביב FM102, FM103, רדיו דרום ועוד. קמפיין האינטרנט, שנעשה בהתנדבות על ידי Twisted, יעלה במקביל באתרים WALLA, NANA10, MSN, תפוז, MAKO, START, ואחרים.

מירב חורש-ניסים, מנהלת השיווק של בית השנטי, מסרה כי "למרות שבית השנטי מוכר לרבים והציל מעל 20 אלף בני נוער, הקיום שלנו עדיין נשען בעיקר על תרומות מזדמנות. 50 אלף איש שיתרמו רק 8 שקלים ו-25 אגורות לחודש, יבטיחו את המשך קיומו של הבית ואתם עתידם של עשרות אלפי ילדים נוספים".

תגובות לכתבה(0):

התחבר לאתר

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
חיפוש ני"ע חיפוש כתבות