סקר TIM לחודש נובמבר: ynet יורד לראשונה מהמקום ה-3 ומפנה אותו לפייסבוק
ynet עם 58.4% חשיפה לעומת פייסבוק שמזנק מ-56.5% צפייה ל-61.2% חשיפה.
מאיה זיסר span > a > | 
סקר TIM לחודש נובמר 2009 של חברת TNS טלסקר מפתיע במיוחד. על פי הסקר שפורסם היום (ד'), לראשונה מזה זמן ארוך מפנה אתר ynet את המקום ה-3 לטובת הרשת החברתית פייסבוק.
עם זאת, יש לציין כי אחוזי החשיפה ביחס לחודש אוקטובר (56.8% חשיפה) דווקא עלו והתייצבו על 58.4% חשיפה. כלומר השינוי הוא בעצם של פייסבוק שמזנק מ-56.5% צפייה ל-61.2% חשיפה.
על הובלת הדירוג ממשיכים לשלוט גוגל ווואלה. כאשר גוגל חזר לאחוזי החשיפה להם המורגל ואף יותר, 92.3% חשיפה ביחס לחודש אוקטובר בו חלה ירידה ועמדה על 88.8% חשיפה. וואלה, שומר על יציבות ובדומה לאוקטובר עומד על 67.2% חשיפה.
בקרב החשיפה השבועית לאתרים ממקומות עבודה חל שינוי משמעותי, גוגל מזנקל-87.8% חשיפה, כאשר באוקטובר עמג על 77.3% חשיפהובספטמבר עמד על 80.3% חשיפה. גם בסגמנט זה סופג אתר ynet ירידה ויורד מ-53.6% חשיפה באוקטובר ל-52.8%. פורטל וואלה שומר על יציבות גם בסגמנט זה ועומד על 47.9% שיעורי חשיפה.
אתר 'יו טיוב' שהיה עד לחודש נובמבר בתחרות מתמדת על המקום ה-4 עם פייסבוק נשאר מאחור במקום ה-5 ושמור אחוזי חשיפה כמעט זהים לחודש אוקטובר, 54.9% חשיפה.
תודה ל'אח הגדול': מאקו עובר את נענע 10
את מאקו של הזכיינית קשת מטפס למקום ה-6 עם 28.4% חשיפה לאחר שבחודש קודם דורג במקום ה-7 עם 26.4% חשיפה. סביר להניח כי את העלייה ניתן לייחס לתחילת העונה החדשה של תוכנית הריאלטי 'האח הגדול', אשר בדומה לעונות קודמות חלה עלייה באחוזי החשיפה בשל האפשרות לצפות במתרחש בבית מהאינטרנט.
נענע 10 לעומתו מוותר על המקום ה-6 בטבלה ויורד למקום ה-7, עם זאת האתר שומר על יציבות וזוכה לאחוזי חשיה זהים לחודש אוקטובר, 28.4% שיעורי חשיפה.
אתר הזכיינית 'רשת' חוזר למקום ה-19 (מהמקום ה-21 בחודש אוקטובר) בדירוג ושומר על חשיפה זהה לחודש אוקטובר.
אתרי הלוחות
בקרב אתרי הלוחות נשמרת בעיקר יציבות. לוח 'יד2' מדורג במקום ה-8 עם 27.6% חשיפה. אתר ההשוואות 'זאפ' ממשיך במגמת ההתחזקות ועולה ל-25.2% חשיפה, זאת לאחר שבחודש אוקטובר עמד על 23.7% חשיפה ובספטמבר עמד על 21.9% חשיפה. האתר מדורג במקום ה-9. במקום ה-13, דפי זהב אשר סופגים ירידה ועומדים על 17.6% חשיפה לעומת חודש אוקטוב בו עמדו על 19.4% חשיפה.
אתר הלוחות winwin שהצטרף לדירוג בחודש אוקטובר עם 11.4% חשיפה בדומה לחודש קודם ומדורג במקום ה-21.
אתר מעריב, NRG, מדורג במקום ה-10 עם 22.6% חשיפה. אתר תפוז ממשיך עם מגמת הירידה ומדורג במקום ה-12 עם 19.3% חשיפה (20.7% באוקטובר, 21.9% חשיפה בספטמבר).
תיקו באתרי הספורט
לאחר מגמה איטית של התחזקות אתר ערוץ הספורט, ספורט5, ו-ONE עומדים על שיערוי חשיפה זההים, 14.5% ותופסים יחד את המקום ה-17 בדירוג החודשי.
אתרים הכלכליים
אתר דה מרקר עובר מהמקום ה-17 למקום ה-15 עם עם 15.8% חשיפה. אתר גלובס מדורג אחריו במקום ה-16 עם 14.8% חשיפה.
בדירוג לחשיפה שבועית ממקומות העבודה אתר 'דה מרקר' ממשיך לטפס בדירוג ועובר מהמקום ה-9 למקום ה-7 עם 14.7%.אתר גלובסחוזר למקום ה-8 בטבלה זאת לאחר שבחודש קודם דורג במקום ה-11 עם 11.7% בחודש נובמבר מדורג האתר במקום ה-8 עם 14.5% חשיפה (בחודש ספטמברדורג במקום ה-8 עם 13.5% שיעורי חשיפה).
*הסקר מקיף את נתוני החשיפה השבועית לאתרי אינטרנט נבחרים בישראל כפי שעלו בסקר TIM. הסקר הנוכחי (נובמבר 2009) הינו המדידה ה- 46 של סקר TIM והוא נערך בקרב מדגם של כ-800 משתמשי אינטרנט (פרטים, גילאי 13+), בפיזור ארצי ומייצג באוכלוסייה היהודית בישראל.
תגובות לכתבה(0):
תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
חזור לתגובה