קסטרו במהלך להגדלת שטחי החנויות: "היעד לרבעון הבא - להראות שלא נפגענו"
"אנחנו מתכוונים להגדיל את שטחי החנויות במקומות שיתאפשר לנו מכיוון שהקולקציה של קסטרו גדלה והחנויות בחלקן קטנות מידי בשטח - המהלך הוא לא לאחד אלא להרחיב", כך אמר הבוקר גבי רוטר, מנכ"ל משותף של קסטרו ל-Bizportal.
לדבריו, "מה שחשוב לנו כחברה אלה הם שטחי החנויות ומיקומן. אנחנו מתכוונים להגדיל את שטחי החנויות בכל מקום שנוכל". רוטר נזהר בכדי שלא להיות מקושר למהלך שעשתה לאחרונה רשת פוקס בו היא הודיע על התייעלות ולכן איחדה חנויות ואומר, "יש מקומות שמתאפשר לנו לפתוח חנות בשטחים מספיק גדולים בכדי לאחד לחנות אחת גדולה ויש מקומות בהן קיימים אילוצים נוספים אשר אינם מאפשרים לנו לפתוח חנויות גדולות ולכן אנו פותחים בהם חנויות נפרדות לכל קטגוריה."
בין החנויות שיורחבו תהייה החנות בגן העיר, בתל אביב, שם קיימת חנות נשים של קסטרו, החנות תורחב ובה יהיו 2 הקטגורויות, נשים וגברים והחנות תגדל לכדי כ-400 מטר. חנות הנשים בקניון מלחה בירושלים גם כן תורחב וכמו כן חנות הנשים בחדרה אשר במקביל אליה תפתח חנות גברים הגדולה פי שתיים מגודלה של החנות הקודמת.
רוטר התייחס בדבריו להשלכות שהרחבת החנויות ואיחודן עלולה להוביל אליהן ואומר, "אני אשמח לצמצם את הוצאות כוח האדם, אך אין לי אינדיקציה שהרחבת חנויות אכן תגרום לצימצום בכוח האדם". עם זאת, חשוב לו לציין, "אין לי שום בעיה עם התייעלות רק שאין זה מגיע משם אלא מהצורך להגדיל את החנויות בשל גידול הקולקציה".
בהתייחסו לכניסת H&M בקרוב, אמר רוטר, "אין לכך קשר להערכות לכניסת הרשת אלא זה תפקידנו לעשות את העבודה שלנו. קסטרו זה לא H&M אנחנו באים מהכיוון של הערך, אנחנו ממוקדים יותר ואופנתיים - אני לא מודאג מהשינויים שיחולו בשוק".
לכתבה: מנכ"ל קסטרו: "לא ייתכן שיש רשתות שמדממות ושכר הדירה בקניונים נשאר גבוה"
עונת החורף מיאנה להגיע מה שגרם לקשיים ברשתות במכירות קולקציית החורף. עם זאת רוטר נשמע מעודד, "עד כה המכירות של קולקציית החורף טובות מאוד. המטרה העקרית זה לגדול במכירות ואנחנו כרגע בהענות טובה ולכן אפשר להגיד שאני שבע רצון כרגע".
הוא מסביר, "עד עכשיו לא יצאנו במבצעים ובשבוע שעבר יצאנו בהנחות ראשונות לעונה זהו תאריך זהה לתאריך שבו יצאנו במבצעים אשתקד" הוא מדגיש ואומר, "לאור השנה הלא פשוטה אני מרגיש שאנחנו בהתאוששות. גם ברבעון האחרון הצלחנו לשמר את רמת המכירות ואף לשפר אותן - זהו השג לא פשוט ברבעון השלישי. דווקא על רקע הירידה בביקושים עדין אנו מרוצים ומרגישים התאוששות התחזקות במותג ובביקושים".
הוא מסכם ואומר, "היעד שלנו להראות שהמכירות שלנו לא נפגעו ואם נעמוד ביעדי המכירות נראה בכך הישג".
ההכנסות של קסטרו ברבעון השלישי של שנת 2009 ירדו לכ-146.7 מיליון שקל לעומת כ-151.1 מיליון שקל ברבעון מקביל אשתקד - ירידה של 2.9%. ההכנסות בתשעת החודשים הראשונים של השנה הסתכמו בכ-436 מיליון שקל לעומת כ-441 מיליון שקל בתקופה המקבילה אשתקד. בתקופה זו חל גידול בפעילות הקמעונאית הן בישראל והן מחוץ לישראל.
בשורה התחתונה הרווח לרבעון השלישי של השנה הסתכם בכ-1.5 מיליון שקל לעומת הפסד של כ-1.3 מיליון שקל ברבעון המקביל אשתקד (לעומת הפסד של כ-4.1 מיליון שקל בתקופה המקבילה אשתקד לפי נתוני פרופרמה). הרווח הנקי לתשעת החודשים הראשונים של השנה הסתכם בכ-40.8 מיליון שקל לעומת כ- 16.6 מיליון שקל בתקופה המקבילה אשתקד.
תודה.
לתגובה חדשה
חזור לתגובה
-
1.שקודם כל ילמדו איך להתייחס לתלונות לקוחדניאל שביט 03/10/2011 14:21הגב לתגובה זו0 0קסטרו לעולם לא פעם אחרונה שאני קונה משהו בחברה החובבנית שנקראת קסטרו נפגעתי מאוד מהיחס הלא נעים בעקבות תלונה הגשתי ציפיתי שחברה בסדר גודל שלה יפצו אותי בעקבות מכנס שכיבסתי והתוצאה היתה פשוט מזעזעת לא מבין איפה מייצרים בגדים באיכות כזאת גרועהסגור