אלביט מערכות מתקדמת בתחום המטוסים ללא טייס: טיסת בכורה מוצלחת למל"ט הרמס 900

המל"ט החדש נסמך על הנסיון המבצעי של ההרמס 450, עם ביצועים משופרים כמו טיסה בגובה 30 אלף רגל, שהייה ארוכה באוויר, ויכולת לשאת מבחר מטעדים גדולים וכבדים
 | 
telegram

חברת אלביט מערכות הודיעה כי מל"ט מסוג הרמס 900 ביצע בהצלחה טיסת מבחן ראשונה ויחל את שלב הייצור הסידרתי לאחר השלמת טיסות מבחן נוספות.

מערכת ההרמס 900 מבוססת על מערכת ההרמס 450, שצברה מעל 170 אלף שעות טיסה והינה אחת מקומץ מערכות המל"ט בעולם שחצו את רף 100 האלף שעות טיסה מבצעיות.

יחד עם זאת, נוספו להרמס 900 תכונות חשובות כגון שהייה ארוכה באוויר, טיסה בגובה של יותר מ- 30 אלף רגל, נפח גוף גדול המאפשר לשאת בגוף המל"ט כמות גדולה של מטעדים (עד 300 ק"ג), תיכנון המאפשר להחליף במהירות בין מטעדים שונים על פי הצורך וכן יכולת טיסה בתנאי מזג אוויר קשים.

למערכת ההרמס 900 ערוץ תקשורת לווינית מתקדם והמל"ט מופעל מקרון השליטה והבקרה (UGCS) של אלביט מערכות, המאפשר תפעול משימתי מתקדם, יכולת טיסה אוטונומית וכן מערכת הסעה והמראה ונחיתה אוטומטית המשותפת לכל מערכות המל"טים ממשפחת ההרמס.

כמו כן, כוללת מערכת ההרמס 900 מערכות אוויוניקה ואלקטרוניקה חדשניות, מנוע לפעולה שקטה ומערכות הנדרשות לטיסה במרחב אווירי אזרחי משולב עם מטוסים מאוישים. מערכת ההרמס 900 הינה ורסטילית במיוחד ומאפשרת יישומים חדשניים ומתקדמים של מערכות אלקטרו-אופטיות, מצייני לייזר, חיישני מודיעין אלקטרוני COMINT, ELINT.

חיים קלרמן, מנכ"ל משותף בחטיבת כלים בלתי מאוישים, מסר כי הרמס 900 משלים את מגוון המל"טים של אלביט מערכות ומאפשר ללקוחות החברה ליהנות מהיצע רחב המאפשר לתת מענה מיטבי למשימות השונות, החל ממטוס זעיר ללא טייס המיועד לרמת החייל הבודד, עבור לרמת הגדוד ועד לרמות הפיקוד הבכירות.

קלרמן הוסיף כי העובדה שהרמס 900 עושה שימוש במרכיבים קיימים ותשתיות דומות לאלו של הרמס 450 מאפשרת לחברה להעבירו ישירות לשלב הייצור הסדרתי. אלביט מערכות תתגבר את יכולות הייצור שלה על מנת לעמוד בדרישות השוק הצפויות למל"ט זה.

תגובות לכתבה(0):

התחבר לאתר

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
חיפוש ני"ע חיפוש כתבות