רפיד ויז'ן זכתה במכרז עיריית ירושלים לפרסום על גשרים ומתקני פרסום חוצות
חברת שלטי החוצות 'רפיד ויז'ן' מקבוצת הכשרת היישוב זכתה במכרז שפרסמה עיריית ירושלים, לזכויות פרסום בלעדיות על גבי גשרים ומתקני פרסום חוצות מוארים ('בילבורד') ותחזוקתם, החל בינואר 2010 ולמשך שנתיים. העירייה פרסמה ביולי 2008 מכרז בינלאומי לכלל מתקני ריהוט הרחוב ופרסום החוצות בעיר, אך מאחר שלא הוגשו לה הצעות מפאת תקופה הזיכיון הארוכה - 15 שנה עם אופציה ל-5 שנים נוספות - בוטל המכרז והעירייה המשיכה לפעול מאז מול מספר חברות שילוט. בנובמבר האחרון הוחלט בעירייה לפצל בחזרה את הדרישות ולפיכך פורסם מכרז לגשרים ובילבורדים. בימים אלה נערכים בעירייה להוצאת מכרז נוסף בתוך מספר חודשים, בנושא פרסום על גבי עמודורים ומכוונים. רפיד ויז?ן תקבל לידיה את הזכויות לפרסום על גבי 72 שלטים קיימים בגודל 12 מ"ר, הפרושים ב-16 גשרים ברחבי העיר, ובמסגרת המכרז התחייבה להקים מתקני בילבורד בעלי שני פני פרסום שגודלם עד 18 מ"ר, אשר יוצבו בכניסות לעיר, בכביש 9 ובשש שכונות בעיר. החברה אף התחייבה כי בכל עת לכל אורך תקופת הזיכיון לא יהיה מתקן פרסום ריק משילוט או בעל שלט בלתי מעודכן. רפיד, שכבר זכתה השנה במכרז לפרסום על גבי גשרים בחיפה וקריית חיים, התבקשה במסגרת המכרז הירושלמי לדווח על מחזור כספי מפרסום חוצות של לפחות 10 מיליון שקל בשנים 2006-8. לפי הדו"ח הכספי שפרסמה החברה-האם לאחרונה, רשמה רפיד ברבעון השלישי לשנת 2009 רווח בסך 3 מיליון שקל ששיקפו ירידה של 50% בהשוואה לתקופה המקבילה אשתקד. הירידה נבעה, כך בדו"ח, מצמצום בהכנסות החברה "כתוצאה מהמצב במשק המביא לצמצום ההוצאה לפרסום - נתון המאפיין את ענף הפרסום בכללותו".