הקמפיין: קמפיין ראשון ל'מותג' ואבסולוט מתכוננת לסילבסטר
מידי שבוע עולים קמפיינים רבים בכלי המדיה השונים, חלקם בתקציבים נמוכים וחלקם בכסף גדול. אתר Bizportal מביא לכם את רשימת הקמפיינים הבולטים שעלו בשבוע החולף. לקמפיינים של השבוע שעבר
המותג ניקול משיק מוצר חדש בקמפיין בהשקעה של 1.5 מיליון שקל
חברת 'חוגלה קימברלי' באמצעות המותג, 'ניקול', משיקה מוצר חדש בקטגוריה, מטליות לחות חד פעמיות לרצפה. המהלך ייתמך על ידי קמפיין פרסום נרחב.
הקמפיין שנעשה באמצעות משרד הפרסום 'גיתם BBDO' ויעלה בכל ערוצי הטלוויזיה בשני גלים.בהשקעה של כ-1.5 מיליון שקל ויכלול סרטון טלוויזיה, קמפיין אינטרנט, יח"צ ופעילות בנקודות המכירה.
עמית רוזנברג, מנהל מותג 'ניקול' מציין כי "המטליות הלחות החד פעמיות לניקוי הרצפה הם תוצר של חדשנות נוספת מניקול שנולדה מתוך הבנה ומחשבה על נוחות וטובות הצרכן".
הקמפיין החדש ממשיך את האסטרטגיה הפרסומית של 'ניקול' ומציג סיטואציות קומיות מחיי היומיום של זוג ממוצע, בהן מוצגת בצורה קומית ההבדלים בין גברים ונשים בכל נושא ההתנהלות בבית ובמטבח.
אלי יצפאן חוזר לתפקיד המחסנאי וחושב ב'בריטית'
קבוצת 'ויסוצקי', יצרנית התה, מעלה בימים אלה קמפיין פרסום לסדרת ה'ארל גריי' תחת הסיסמא 'ארל גריי אמיתי זה ויסוצקי', בכיכובו של השחקן והבדרן אלי יצפאן בהשקעה של 2 מיליון שקל. הקמפיין נעשה באמצעות משרד הפרסום יהושע - TBWA ויעלה בערוצי המדיה השונים.
יצפאן בקמפיין זה מגלם, בדומה לקמפיין קודם ,דמות של מחסנאי בויסוצקי, תוך שהוא כותב מכתב תודה למלכת אנגליה (שהיא אחת הדמויות המזוהות עם יצפאן) עבור ה'ארל גריי' של ויסוצקי. מחשבותיו, באנגלית כמובן, גורמות לו לבלבול והוא מבקש עזרה בתרגום.
הקמפיין ממשיך את הקו שהציגה ויסוצקי בקמפיין הקודם בהשתתפו של יצפאן, בו הוצג מגוון המוצרים הרחב של הסדרה באמצעות דמויות שונות החל ממחסנאי החברה ועד דמויות אתניות מארצות שונות מהן מגיעים חומרי הגלם עבור ייצור התה של ויסוצקי.
לדברי אורלי חרש, סמנכ"לית השיווק של קבוצת ויסוצקי, "ה'ארל גריי', שהוא תה אנגלי במקורו, מהווה קטגוריה מובילה עם 10% משוק התה".
אבסולוט בקמפיין למהדורת אספנים לקראת הסילווסטר
חברת הכרם, יבואנית ומשווקת יין ואלכוהול, משקיעה 1.2 מיליון שקל בקמפיין רחב היקף למותג אבסולוט וודקה תחת הסלוגן: In an absolute world you rock - בעולם אבסולוטי אתה עם הלהקה.
מדובר בהשקה של 'אבסולוט רוק', מהדורת אספנים לקראת הסילווסטר כמחווה לעולם הרוק'נרול. הבקבוק עטוף בשמלת עור ומעוטר בניטים.
אבסולוט מהדורת הרוק היא אריזת אספנות במהדורה מוגבלת של כ-3.6 מיליון בקבוקים בכל העולם. מהדורות קודמות מבית אבסולוט כוללות את אבסולוט מסקרייד ( נשף מסכות) אבסולוט דיסקו, אבסולוט בלינג בלינג ו אבסולוט מיני בר (פופ אפ).
לדברי רונית אבנר אפשטיין, סמנכ"לית שיווק בחברת הכרם, "אבסולוט החלה לפני כשלוש שנים מסורת של מהדורות מוגבלות לאספנים לקראת הסילווסטר, מהלך שמוכיח את עצמו כהצלחה גדולה מאוד בישראל וברחבי העולם. אנו צופים שהמהדורה החדשה 'תיעלם' מהמדפים תוך חודש עד חודשיים".
הקמפיין כולל פרסום במגזינים, אינטרנט, שלטי חוצות, קמפיין בארים ומועדונים (של 'לעומק התודעה'). בנוסף, מעצב מטעם 'הכרם' יעצב כ-50 חנויות אלכוהול ברחבי הארץ.
היקף שוק הוודקה בישראל עומד על כ-370 מיליון שקל בשנה במונחי מחירי מדף. יש לסייג נתון זה מכיוון שלא ניתן להעריך את נפח השוק בשוק הקר (שם נמזג המשקה בכוסות). שוק הוודקה מהווה מעל 50% מסך שוק זה במונחים כמותיים.
דמויות ירוקות לרדיו ירוק
קבוצת 'רדיו ללא הפסקה', השיקה תחנה חדשה eco99fm - רדיו ירוק אשר האג'נדה של התחנה היא העלאת המודעות הסביבתית והעברת תכנית ומסרים ירוקים שיסייעו לחנך את דור המאזינים של התחנה. הפיכת התחנה לירוקה משרתת מגמה שמראה שעסקים מגיבים ישירות לסגנון החיים הניו-אייג'י.
משרד הפרסום SMG אשר גם מתג את הרדיו החדש עולה בקמפיין חדש לרדיו, בעלות של כמיליון שקל ויתמקד בטלוויזיה, שילוט חוצות ומודעות בעיתונות הארצית. במרכז הקמפיין דמויות ירוקות שהם שילוב של קומיקס ואקולוגיה. שני עולמות תוכן המעבירים את המסר הירוק.
לדברי מישל קרמרמן, מנכ"ל אקו 99 FM : "המגמה הירוקה תפסה תאוצה בשנים האחרונות בעולם כולו, ולכן שמה לה למטרה התחנה הפיכת נושאים ירוקים ליותר ידידותיים למאזינים, ונגישים על ידי הדגשת התועלת האישית והמיידית של כל אחד ואחד לנושאי איכות הסביבה".
פעילות גרילה למאבק בעמלות הבנקים
המועצה לצרכנות יצאה לאחרונה למאבק כנגד עמלות הבנקים. בימים אלו מובילה המועצה קמפיין גרילה שבמסגרתו מסתובב רכב המכונה, 'המו-מוביל', ופועל בתל אביב, מול הנהלות הבנקים בתל אביב ברחוב יהודה הלוי ורוטשילד. הפעילות תחת הסיסמא 'נמאס שהבנקים חולבים אותנו'.
המו-מוביל, משמיע קולות געיית פרות, וישנם אנשים המחלקים גלויות לעוברים ושבים הקוראות לצרכנים להצטרף למאבק - קידום החקיקה לביטול עמלות העו"ש , ובמטרה למנוע מהבנקים להרוויח רווחים כפולים ובלתי מוצדקים
מחשבונותינו.
המותג 'לחמי' בקמפיין טלוויזיה לעוגות של המותג
חברת 'ליימן שליסל' משווקת מותג העוגות והעוגיות 'לחמי', עולה בקמפיין טלוויזיה לסדרת עוגות השמרים שושנים של המותג.
הקמפיין יעלה באמצעות משרד הפרסום, ' ישראל' בטלוויזיה, בערוצים 2 ו-10, למשך שבועיים והיקפו נאמד בכ-3 מיליון שקל, תחת הסלוגן , 'איזה מזל שהיום יש לחמי'.
לדברי אורית גור אריה, מנהלת מותג 'לחמי' ב'ליימן שליסל', מסרה כי " סדרת עוגות השמרים שושנים נחשבת לסדרה מובילה בקטגוריית העוגות הביתיות של 'לחמי'".
קמפיין ראשון למותג הפרטי
חברת 'ברנד פור יו', יצרנית המותג הפרטי עבור הרשת הרביעית 'המותג', יוצאת לראשונה בקמפיין פרסום טלוויזיוני חדש בהשקעה של כ-1.5 מיליון שקל.
קמפיין הפרסום, אשר הופק באמצעות משרד הפרסום 'הביילינים', יכלול מספר סרטוני טלוויזיה זאת במטרה להחדיר את 'המותג' לתודעת הצרכנים - תחת הקונספט: 'המותג. ניפגש בסופר'.
חברת 'ברנד פור יו', משווקת במסגרת 'המותג' למעלה מ-1,000 מוצרים במחירים אשר הינם נמוכים פעמים רבות ממחירי המותגים המקוריים. 'המותג' משווק ברשתות רמי לוי שיווק השקמה, מחסני להב, מחסני השוק, ויקטור , סופר דוש ועוד.
'שטראוס פריטו ליי' בקמפיין לצ'יטוס חדש
'שטראוס פריטו ליי' יוצאת בפעילות חדשה לילדים תחת מותג צ'יטוס. במסגרת הפעילות יושק החטיף בצורת קפיצים בטעם גריל. במקביל להשקת החטיף החדש החברה מציעה חדש ואתר וירטואלי חדש בעברית
ההשקה תלווה בקמפיין טלוויזיה ואינטרנט בהיקף השקעה כולל של משקיעה כ-2 מיליון שקל.
תודה.
לתגובה חדשה
חזור לתגובה