ניב חורש וזיו קורן, סמנכ"לי הקריאייטיב בראובני פרידן קודמו לתפקיד משנה למנכ"ל
משרד הפרסום ראובני פרידן הודיע הבוקר על שינוי משמעותי בהנהלת החברה. זיו קורן וניב חורש המכהנים בשנים האחרונות כסמנכ"לי הקריאייטיב ומנהלי קבוצות לקוחות של המשרד, קודמו לתפקיד משנה למנכ"ל המשרד.
מינוי זה על פי הודעת המשרד, הוא בהמשך לאסטרטגיית ה-creative marketing של המשרד, לפיה "מחלקת הקרייאיטיב מביאה לידי ביטוי את החשיבה היצירתית שלה גם בפיתוח רעיונות שיווקיים ואסטרטגיים, כאשר המטרה העקרית היא ליצור עבור לקוחות המשרד רעיונות שיווקיים יצירתיים, שאינם תלויי מדיה".
לדברי אודי פרידן, "ניב וזיו הם מאנשי הפרסום של הדור החדש הטובים בארץ, הם מביאים תפיסות ורעיונות חדשניים, ומובילים את העידן הנוכחי בפרסום. התהליך החדש שעשינו במשרד - creative marketing, משמעותו שהפיצוח הפרסומי אינו תלוי מדיה כלל".
משה ראובני, התייחס לקמפיין של בנק מזרחי, להעביר את דביר' שהוביל המשרד וספג לא מעט ביקורת, ואמר, "מהלך להעביר את דביר הנו דוגמא טובה לכיוון שראשית היה רעיון שיווקי יצירתי ורק אחריו היו הפתרונות פר המדיה המתאימה. אנחנו 'מייצרים' מוצרים עבור לקוחותינו ועוסקים בפתרונות שהם בתפר שבין פיתרון שיווקי לפיתרון פרסומי".
ניב חורש, הצטרף לראובני פרידן לפני 4 שנים כסמנכ"ל קריאייטיב ובשנתיים האחרונות מונה גם לראש קבוצת לקוחות. בין לקוחותיו נמנים orange, קליק, קנור, MSD, ג'ונסון אנד ג'ונסון, זיתא ועוד. לחורש 12 שנות נסיון בפרסום, כאשר 4 שנים בגליקמן נטלר סמסונוב ו-4 שנים בבאומן בר ריבנאי.
חורש חתום על מהלכים רבים וביניהם: orangeday, עבודה עברית ב-orange, מיתוג כללית ויצירת שפת חמודי, שפת המותג קליק, השפה הכחולה של פלאפון, H&O - זה רק נראה יקר, קמפיין הדיבור הקצר של סלקום חו"ל, בייגל בייגל - משחקים מבייגלה, הבחורות המתקלפות של כריות, השקת זיתא ועוד.
זיו קורן בעבר שימש כסמנכ"ל קריאייטיב בזרמון-גולדמן ובשנים בהן צמח המשרד ונכנס לראשונה לרשימת עשרת המשרדים הגדולים. בתקופה זו יצר קורן עשרות מהלכי פרסום ל-FOX, AIG, SONY ERICKSON, וואלה, , אירוקה ועוד.
אחרי שעזב את זרמון, הקים קורן את D9 סוכנות לפיתוח חדשנות. החברה שימשה כחממה ליצירת רעיונות עבור חברות בינלאומיות ביניהן ORANGE ו-VIRGIN והקימה שלושה סטרט-אפים בתחום הדיגיטל. לפני כשנה נרכשה החברה על ידי ראובני-פרידן וקורן השתלב בהנהלה הבכירה של המשרד. לאחרונה הוביל מספר מהלכי קריאייטיב מרקטינג בולטים ובראשם "להעביר את דביר" של מזרחי-טפחות.
נזכיר כי קורן, היה לאחרונה במרכז הסערה סביב הקמפיין שהוביל המשרד, של מזרחי טפחות 'להעביר את דביר', אחד המהלכים המושקעים והמדוברים ביותר שעשה הבנק בשנים האחרונות, עם זאת ספג לא מעט ביקורת כאשר העקרית הייתה תחושת הדימיון לפרסומות בחו"ל - נושא זה דובר רבות בקרב אנשי הפרסום באותה התקופה. דבר שהתקבל מצד קורן באופן קשה, שכן בצעד לא שגרתי, החליט קורן לשלוח לרבים בענף מייל בו כתב קורן, "בניגוד להנחיות היח"צנים, החלטתי לכתוב את השורות הבאות: בחודש שעבר יצאנו עם מהלך 'להעביר את דביר' עבור מזרחי-טפחות. בימים האחרונים נתקלתי בהודעות גנאי שיוצאות ממשרדים שונים, על מה שנראה על פניו כהעתקה בוטה מקמפיין אמריקני. ובא לי למות".
תודה.
לתגובה חדשה
חזור לתגובה