הקמפיין: פייסבוק עולים בקמפיין?; עידו רוזנבלום חובר לקבוצת קרסו; יהב ממשיכים לרקוד
מידי שבוע עולים קמפיינים רבים בכלי המדיה השונים, חלקם בתקציבים נמוכים וחלקם בכסף גדול. אתר Bizportal מביא לכם את רשימת הקמפיינים הבולטים שעלו בשבוע החולף. לקמפיינים של השבוע שעבר
קמפיין חדש לפייסבוק?
בשבוע האחרון עלו שלטי חוצות ברחבי הארץ שנראו במבט ראשון כפרסומת לרשת החברתית פייסבוק. בימים אלו נחשף נחשף לראשונה כי העומדים מאחורי לקמפיין הוא בעצם מותג עלית מקבוצת שטראוס.
מדובר בקמפיין השקת השפה התקשורתית החדשה של מותג 'עלית' מקבוצת שטראוס. מטרת המהלך לייצר שפה ייחודית ובולטת, אך יותר חשוב, כזאת שרלוונטית לקהל המטרה הצעיר. משטראוס נמסר כי מדובר בתהליך ארוך של למעלה משנה, ובו הושקעו כ-5 מיליון שקל.
את השפה החדשה מובילה 'חבורה' אשר כונתה 'עליתים' וכוללת 4 דמויות אנימציה: נמרוד, דנה, קאשי וויצמן. לכל דמות ישנה תכונה עקרית, נמרוד הוא מנהיג החבורה הכריזמטי, דנה היא המקסימה והמעודכנת, וייצמן הגולם החמוד וקאשי הכעוס והסוער. העליתים יובילו את התקשורת השיווקית של חטיבת תענוג והנאה בקבוצת שטראוס מעתה ויככבו בכל הקמפיינים של מותגי החטיבה.
הקמפיין הראשון בו יככבו ה"עליתים" הוא הקמפיין להשקת אצבעות שוקולד פרה של עלית שעלה בימים אלה. הקמפיין נעשה על ידי משרד הפרסום, באומן-בר-ריבנאי ויעלה בטלוויזיה, אינטרנט, שילוט חוצות וקולנוע.
לדברי סיגל שילוני, מנכ"ל חטיבת תענוג והנאה בשטראוס: "בהשקת השפה התקשורתית החדשה של עלית חשוב היה לנו להיות ראשונים ולהוביל - הבחירה בהשקה של השפה ברשתות חברתיות בהן מתקיימת כיום שיחת הרחוב, באה מתוך רצון לשמר את תפיסת החדשנות ואת הקירבה של המותג עלית לצרכנים ומתוך הבנה של השינויים בתרבות צריכת המדיה בארץ ובעולם".
'כוכב נולד' מגיע ל'בנק יהב'
בנק יהב יוצא בקמפיין נרחב שמטרתו גיוס שכירים במשק. הקמפיין יעלה תחת הכותרת 'מסלול לשכירים - חשבון ללא עמלות עו"ש' לראשונה מאז קבלת הרחבת הרישיון הקמעונאי מבנק ישראל בינואר השנה.
את תשדיר הפרסומת המיועד לטלוויזיה ערך הבימאי יואב צפיר במתכונת 'כוכב נולד' ובו בוחנים עובדי המדינה לקוחות הבנק הוותיקים, כשופטים באודישנים את השכירים המבקשים לפתוח חשבון בבנק. האווירה בתשדיר היא בסגנון מחזמר כהמשכה של הפרסומת הקודמת של הבנק.
הקמפיין יעלה באמצעי המדיה השונים ובהם טלוויזיה ואינטרנט, בעלות כוללת של כ-4 מיליון שקל וצפוי להימשך כחודש. לקראת השקת הקמפיין ערך הבנק אמש, כנס השקה באוניברסיטת תל אביב לכ-750 עובדי הבנק.
עידו רוזנבלום חובר לקבוצת קרסו כפרזנטור למותג 'רנו'
קבוצת קרסו מוטורס, יבואנית רנו בישראל, תחל השבוע במהלך במיתוג מחדש למותג רנו. במסגרת המהלך תעלה החברה קמפיין תדמיתי שמטרתו למצב את המותג רנו כרכב אמין ונטול תקלות, תחת הסלוגן, 'רנו החדשה לא רואה מוסך'. קבוצת קרסו תשקיע במהלך למעלה מ-15 מיליון שקל. את הקמפיין יוביל כוכב הטלוויזיה, עידו רוזנבלום, שנבחר לשמש כפרזנטור החדש של המותג בארץ.
הקמפיין נעשה באמצעות משרד הפרסום 'גליקמן-נטלר-סמסונוב' וחברת 'ווב-סנס' תוביל את פעילות המדיה והאינטרקטיב של הקמפיין ויכלול ארבעה סרטוני טלוויזיה, קמפיין אינטרנט רחב, מודעות במגזינים מובילים, בעיתונות ושלטי חוצות.
איציק וייץ, מנכ"ל קבוצת קרסו מוטורס, הסביר על המהלך ואמר, כי "לפני כארבע שנים הכריז מנכ"ל רנו העולמית, קרלוס גוהן, על מהפכת אמינות, שלאחריה תשתווה רמת האמינות של רכבי רנו לזו של הרכבים היפניים".
וייץ הוסיף, כי "הקמפיין הנוכחי יתמקד במהפכת האמינות שעבר המותג ויכניס לתודעת הציבור שרכבי רנו הינם אמינים לאורך זמן ונטולי תקלות".
'דומינוס פיצה' בקמפיין הנאמד בכ-2.5 מיליון שקל
רשת משלוחי הפיצה, 'דומינו'ס פיצה', שמה לאחרונה לדגש את תחום הקניות באינטרנט בענף המזון המהיר. כהמשך לקמפיין האינטרנט שעלה בחודש אוקטובר יוצאת השבוע הרשת בקמפיין טלוויזיה חדש.
קמפיין הטלוויזיה שהופק על ידי משרד הפרסום זרמון גולדמן DDB, ישודר בערוצי הטלוויזיה 2 ו-10 למשך שלושה שבועות. במקביל יעלה קמפיין באנרים בפורטלי האינטרנט המובילים במדינה. היקף ההשקעה בקמפיין נאמד 2.5 במיליון שקל.
לדברי יוסי אלבז, מנכ"ל 'דומינו'ס פיצה' בישראל: "דומינוס סימנה לעצמה יעד אסטרטגי להוביל את תחום הקניות באינטרנט בשוק המזון , ולהטמיע שינויים חדשים בדפוסי הרגלי צריכת המזון המהיר בקרב הצרכן הישראלי".
מלי לוי מככבת בקמפיין של פמינה זו השנה השנייה
חברת ההלבשה התחתונה, 'פמינה', יוצאת בקמפיין חדש בו היא בחרה להמשיך לעונה שנייה עם הפרזנטורית מלי לוי, להוביל את קמפיין החברה לשנת 2010. הקמפיין יעלה באמצעות משרד הפרסום 'ברוקנר נטע יער' ויכלול קמפיין טלוויזיה וקטלוגים.
נזכיר כי בשנה שעברה עלתה החברה בקמפיין תחת קונספט 'נוסטלגי' במסגרתו לוי כיכבה כאלמנה שחורה בבית לוויות, לבושה בהלבשה תחתונה בלבד. בעונה הנוכחית קטלוג הקיץ יצולם בסימן 50 שנים לחברת 'פמינה', ומטרתו ל'השיב לתחייה' את נערות 'הפין אפ' גירלס, בדגש על מוחצנות ותיאטרליות של הפרזנטורית לצד הדגמים המוצעים.
נועה תישבי מתייצבת על איילון
רשת התכשיטים, 'מילר', יוצאת בקמפיין פרסום בכיכובה של הפרזנטורית נועה תשבי בהשקעה של חצי מיליון שקל.
הקמפיין, נעשה באמצעות משרד הפרסום 'ברוקנר נטע יער' ויכלול שילוט חוצות, פרסום בעיתונות ובאתר האינטרנט של החברה. במסגרת הקמפיין תופיע תשבי על גבי שלט חוצות באיילון בגודל 340 מ"ר. השלט יוצג תחת גשר ההלכה בצמוד לשלט החוצות עליו מופיע השורד, גיא גיאור, כפרומו לתכנית 'הרווק'.
לחמן
בי"ס לבגרות ופסיכומטרי, 'לחמן', יוצא בקמפיין חדש בעלות של כמיליון שקל באמצעות משרד הפרסום יהשוע TBWA ומשרד האינטראקטיב 'לעומק התודעה' למשך כחודש. הקמפיין יעלה על שלטי חוצות בפריסה ארצית וישולב בקמפיין אינטרנטי.
את הקמפיין מובילים המורים של לחמן ולו מספר גרסאות בהתאם למקצוע אותו מלמד המורה המצולם. לדברי , ניצן אורחוף, סמנכ"ל שיווק 'לחמן' ו'קידום', "הקמפיין שם בחזית את המורים של לחמן ומעביר את מהות המותג באמצעות המורה, המוצג כקואצ'ר שמתמקד במטרה ומאמן את התלמיד להצלחה - הדבר החשוב בעשייה שלנו".
תודה.
לתגובה חדשה
חזור לתגובה