הקמפיין: אסתי גינזבורג חושפת ואמני העבר מגוייסים לקמפיין שיחזור

Bizportal בכל שבוע, אוסף בשבילכם את הקמפיינים המעניינים, המפתיעים והמובילים של השבוע
 | 
telegram

מידי שבוע עולים קמפיינים רבים בכלי המדיה השונים, חלקם בתקציבים נמוכים וחלקם בכסף גדול. אתר Bizportal מביא לכם את רשימת הקמפיינים הבולטים שעלו בשבוע החולף. לקמפיינים של השבוע שעבר

שיחזור מהעבר

חברת כרטיסי האשראי 'ויזה כאל' יוצאת בקמפיין פרסומי מקיף חדש תחת הכותרת ' אחד לעם אחד כל השנה', בהשקעה כוללת של 7 מיליון שקל באמצעות משרד הפרסום 'גלר-נסיס'. הקמפיין הינו גרסה 'הומריסטית' לשיר 'עם אחד שיר אחד', שנועד במקורו לגיוס האמנים למען הנפגעים באפריקה.

בקמפיין זה ישתתפו בין השאר הזמרים שולה חן, דני ליטני ואילנה אביטל, שאף השתתפו בשיר המקורי. אליהם הצטרפו הזמרים סי היימן, זהבה בן, אלי לוזון ואדם. על כל הזמרים מנצח הפרזנטור של החברה שי אביבי.



אסתי גינבורג חושפת

הדוגמנית אסתי גינזבורג נבחרה לפרזנטורית החדשה של מותג ההלבשה התחתונה 'גו-אנדר'. הקמפיין יעלה במהלך חודש פברואר 2010, באמצעות משרד הפרסום 'אופטימום' בעלות של 1.5 מיליון שקל. הקמפיין יכלול מסע פרסום רחב בטלוויזיה, במודעות בעיתונות הארצית, באינטרנט, במגזינים מובילים, בהפקות אופנה, בשלטי חוצות, בקטלוג ועוד.

בקמפיין זה תציג גינזבורג את קמפיין קיץ 2010 ותקבל סכום של 65,000 דולר לעונה. גינזבורג מחליפה את לירז דרור, שהובילה את קמפיין הרשת בשלוש העונות האחרונות.

לדברי ארי טאיטו, מנכ"ל משרד הפרסום אופטימום, "בחרנו באסתי גינזבורג כפרזנטורית מתוך הבנה כי היא מייצגת את הישראלית החדשה אליה אנו מכוונים את המסרים התקשורתיים שלנו. המוניטין שלה הולך לפניה והצלחותיה הבינלאומיות רק מוכיחות שכל הדלתות פתוחות בפניה".



פראדה בקמפיין טלוויזיוני ראשון לבשמים

חברת 'לילית קוסמטיקה' יוצאת, בימים אלה, בקמפיין פרסום חדש לרגל השקת הבושם החדש מבית Prada - L´Eau Ambree. זוהי הפעם הראשונה בתולדות פראדה שהחברה עולה בקמפיין טלוויזיוני בתחום הבישום.

קמפיין הטלוויזיה ישודר בערוצים 2, 10 ובערוץ הרוסי- 9, וכן יערכו פעילויות קד"מ בקניונים וברשתות הפארם השונות ברחבי הארץ.

לדברי אורלי שכטר, מנהלת מותג בשמי פראדה בישראל: 'הבושם החדש L´Eau Ambree הינו תוספת חדשה ומיוחדת לקו הקלאסי של בשמי פראדה. ראוי לציין, כי קמפיין הפרסום של פראדה כולל לראשונה גם קמפיין טלוויזיה מרשים ומיוחד ומהווה פריצת דרך בגישה של פראדה לפרסום בשמים'.

צילום: סטיבן מייזל
צילום: סטיבן מייזל


דמויות ביסלי שוב בתפקיד 'המרגיע הלאומי'

חברת אסם יוצאת בקמפיין פרסום חדש למותג ביסלי בהיקף כספי כולל לקמפיין המוערך בכ-3 מליון שקל באמצעות גלר נסיס.

זהו הקמפיין השני שבו דמויות ביסלי, ברבי וגריל, הן תלת מימדיות ובעלות זהות מובחנת וקול. את הדמויות מדבבים אודי גוטשלק וציון ברוך. בסרטון מתוארת סצנה דרמטית, בה סוכן מנסה לנטרל פצצה מתקתקת,כששותפו מזמזם בלי הפסקה את הג'ינגל של אסם. הסוכן המרוכז מתעצבן, הפצצה עומדת להתפוצץ, וגריל וברביקיו באים לעזרה.

חברת 'בזק', 'בי - פרוטקט' וקבוצת 'מדנס' בקמפיין משותף

חברת 'בזק', בי - פרוטקט וקבוצת מדנס יוצאות בקמפיין משותף להשקת שירות חדש בתחום האבטחה, בעלות של 2 מיליון שקל, תחת הסלוגן 'בטחון חכם לכל בית, בטחון חכם לכל עסק'. הקמפיין נעשה באמצעות משרד הפרסום ,'אדלר חומסקי & ורשבסקי'.

במרכז הקמפיין מונולוגים 'קורעי לב' של דמויות שנפגעו בעקבות הופעתה של מערת בי-פרוטקט בשוק. הגנב, שמתלונן על כך שהוא מובטל בגלל מערכת המיגון החדשה, כלב השמירה שנשאר מחוסר עבודה, והגדר החשמלית שננטשה בעקבות התקנת המערכת.

LG בקמפיין בתקציב של כ-5 מיליון שקל

קבוצת ח.י., יבואנית LG בישראל, יוצאת בקמפיין פרסום חדש בטלוויזיה, בעיתונות, באינטרנט, שילוט חוצות ופעילות קד"מ בתקציב של כ-5 מיליון שקל לסדרת טלוויזיות חדשות, תחת הסלוגן - Live Borderless. הקמפיין נעשה באמצעות משרד הפרסום, 'שמעוני פינקלשטיין FCB'.

לדברי יעל רוט, מנהלת השיווק בקבוצת ח.י., "הביטוי 'ללא גבולות' ניתן להתייחסות באופנים שונים ונותן לנו אפשרויות להדגימו בצורות שונות בקמפיין עצמו". לדוגמא: מעוף הציפורים כמשל לחיים ללא גבולות, חציית גבול בין מדינות, יכולת לראות מה שנמצא מעבר לחומות או גדרות ועוד. כל זאת כהדגמה לחוויית הצפייה בטלוויזיות ללא מסגרות".

אמנים נרתמים להצלת ער"ן

במהלך שנת 2009, עקב ירידה חדה בתרומות מהארץ ומחו"ל, נקלע ארגון 'ער"ן' למשבר כספי חמור המאיים על המשך פעילות העמותה. עקב המשבר פנתה העמותה בבקשת סיוע ממשרד הרווחה, אך למרות הבטחות רבות בחר שר הרווחה להוליך אותנו הלוך ושוב בפתרונות שווא, תוך התנערות מאחריות ואף יציאה בהצהרות שיש בהם לפגוע בשמה הטוב של ער"ן.

אנשי רוח, אמנים ועיתונאים נרתמו לקמפיין רשת שמטרתו הצלת 'ער"ן', ביניהם רן ארז יו"ר ארגון המורים העל יסודיים, המשוררת ורד מוסנזון, השחקן והזמר אייל שכטר, העיתונאי ואיש החדשות יורם בינור, הסופר רון לשם, הזמר אסף אבידן, השחקנית ענת ברזילי, כולם הצטלמו בהתנדבות בקריאה לשר הרווחה יצחק בוז'י הרצוג להציל את ער"ן.

שנת 2009 מסתיימת ולמרות שהנושא על שולחן שר הרווחה כבר שישה חודשים נראה כי בוז'י עוסק רק בהפנייתנו לגורמים אחרים. ומתשובותיו לגורמים רבים הוא מנסה להציג כי אינך אחראי לציבור הפונה לער"ן.

יש לציין כי בער"ן מטפלים ב-800 אירועים אובדניים בשנה ובכל יום, מסייע האגודה למנוע התאבדות או מסייעים לאזרח במצוקה.

תגובות לכתבה(0):

התחבר לאתר

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
חיפוש ני"ע חיפוש כתבות