תוצאות סניף איקאה בנתניה ב-2009: גידול של 8% בהיקף המכירות

שלומי גבאי, מנכ"ל איקאה ישראל, מסר כי מנוע הצמיחה המשמעותי ביותר של איקאה ב-2009 היה סל הקניות שגדל במהלך השנה ב-5% בממוצע
 | 
telegram

איקאה ישראל, בשליטת מתיו ברונפמן, מדווחת על מכירות שיא בכל תחומי הפעילות של החברה בשנת 2009 על רקע שנת המשבר העולמי. סיכום הפעילות לשנת 2009 מצביע על גידול של 8% בהיקף המכירות לעומת 2008 ובהיקף של 496 מיליון שקל.

שלומי גבאי, מנכ"ל איקאה ישראל, מסר כי מנוע הצמיחה המשמעותי ביותר של איקאה ב- 2009 היה סל הקניות שגדל במהלך השנה ב-5% בממוצע. בנוסף, שנה זו התאפיינה בגידול במכירות רהיטים העומד על 64% לעומת אביזרים בשיעור של 34%. נתונים אלה מצביעים על התחזקות האמון של הצרכן הישראלי במוצרי איקאה ועל מיצוב הקונספט האיקאי Cash and carry לפיו לקוחות החנות מקבלים את המוצר שרכשו כבר בעת הקנייה.

גבאי הוסיף, כי עליית המכירות ב-2009 באה לידי ביטוי בכלל תחומי הפעילות של איקאה, שהבולטים ביותר הם: תחום המטבחים ופינות האוכל עם גידול של 10%, תחום חדרי השינה ומערכות הקיר עם גידול של 9% ומחלקת ילדים עם גידול של 23%. גידול מרשים נרשם גם במכירות המחלקה העסקית, שזו השנה השלישית לפעילותה. בשנת 2009 חל גידול של כ-14% לעומת אשתקד, והוא נאמד בכ-15 מיליון שקל מכירות לחברות ובתי עסק.

באתר האינטרנט של החברה ביקרו יותר מ-3 מיליון גולשים, אשר גלשו באתר כ- 7 דקות בממוצע וצפו ביותר מ-42 מיליון דפים.

שלומי גבאי, מנכ"ל איקאה ישראל: "תוצאות 2009 מוכיחות שההשקעות בשירות ובמחיר הנמוך הביאו לאמון הצרכנים באיקאה, אמון שתורגם לצמיחה בסל המוצרים הממוצע. בשנה זו אף השקענו משאבים רבים בשיפור מערך השירות, דבר שבא לידי ביטוי בסקרי השירות הפנימיים, בהם דורגה איקאה במקום הראשון בקרב רשתות דומות. גם בשנה הקרובה נמשיך להשקיע בשירות ללקוח ובמחיר הנמוך במקביל לפתיחת חנות שנייה ב-9.3.10 בראשל"צ. אנו מזמינים את קהל הצרכנים לבקר בחנות הקרובה למקום מגוריו וליהנות מקנייה כדאית ובטוחה".

רון הדסי, יו"ר איקאה ישראל: "אני מברך את עובדי ומנהלי איקאה, בהנהלתו של שלומי גבאי, על ההישג המרשים של שנה זו. אין ספק שהישג זה הינו תוצר של עבודה קשה והוא מרשים במיוחד לאור העובדה כי השנה שחלפה התאפיינה במיתון. עבודתם הנאמנה של עובדי איקאה ראויה להערכה במיוחד לאור העובדה שבימים אלה כולנו עמלים לקראת פתיחת החנות השנייה בראשון לציון, שתאפשר לקהל הצרכנים לבקר בחנות הקרובה למקום מגוריו וליהנות ממגוון רחב של מוצרים במחירים נמוכים".

תגובות לכתבה(0):

התחבר לאתר

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
חיפוש ני"ע חיפוש כתבות