טורנדו העבירה את תקציב היח"צ לארד תקשורת

העברת התקציב מגלאי תקשורת משלימה מהלך פרידה שביצה חברת המזגנים בחודשים האחרונים מאדלר-חומסקי
 | 
telegram

חברת 'ארד תקשורת', מקבוצת ' ישראל RSCG', קיבלה לטיפולה את תקציב יחסי הציבור של חברת המזגנים 'טורנדו', שטופל עד כה ב'גלאי תקשורת'.

מדובר בשלב אחרון של התארגנות הקבוצה מהבחינה השיווקית-תקשורתית, לאחר שבנובמבר האחרון העבירה את תקציב הפרסום שלה מ'אדלר חומסקי & ורשבסקי' אל 'שלמור אבנון עמיחי Y&R'; ואת התקציב המגזרי מ'טריו' מבית אדלר-חומסקי אל 'מגזרים'.

קבוצת טורנדו, שהחלה את פעילותה לפני למעלה מ-20 שנה, משווקת מזגנים לכ-150 מדינות ברחבי העולם.

גלית מסד-בזזי, סמנכ"לית השיווק, אומרת כי החברה תציב בשנת 2010 "סטנדרטים חדשים בשוק הישראלי, וכדי להנהיג אותם ביצענו שינויים בספקי השיווק, בין היתר בתחום התקשורת והייעוץ האסטרטגי".

ארד תקשורת, בניהולן של טלי רוזן וענת אוחנה, מעניקה שירותים למעלה מ-100 לקוחות במשק, ומפעילה מחלקות אינטגרטיביות בשפה הרוסית ומחלקות מתמחות במגזר הערבי והחרדי.

תגובות לכתבה(0):

התחבר לאתר

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
חיפוש ני"ע חיפוש כתבות