טורנדו העבירה את תקציב היח"צ לארד תקשורת
חברת 'ארד תקשורת', מקבוצת ' ישראל RSCG', קיבלה לטיפולה את תקציב יחסי הציבור של חברת המזגנים 'טורנדו', שטופל עד כה ב'גלאי תקשורת'.
מדובר בשלב אחרון של התארגנות הקבוצה מהבחינה השיווקית-תקשורתית, לאחר שבנובמבר האחרון העבירה את תקציב הפרסום שלה מ'אדלר חומסקי & ורשבסקי' אל 'שלמור אבנון עמיחי Y&R'; ואת התקציב המגזרי מ'טריו' מבית אדלר-חומסקי אל 'מגזרים'.
קבוצת טורנדו, שהחלה את פעילותה לפני למעלה מ-20 שנה, משווקת מזגנים לכ-150 מדינות ברחבי העולם.
גלית מסד-בזזי, סמנכ"לית השיווק, אומרת כי החברה תציב בשנת 2010 "סטנדרטים חדשים בשוק הישראלי, וכדי להנהיג אותם ביצענו שינויים בספקי השיווק, בין היתר בתחום התקשורת והייעוץ האסטרטגי".
ארד תקשורת, בניהולן של טלי רוזן וענת אוחנה, מעניקה שירותים למעלה מ-100 לקוחות במשק, ומפעילה מחלקות אינטגרטיביות בשפה הרוסית ומחלקות מתמחות במגזר הערבי והחרדי.
תודה.
לתגובה חדשה
חזור לתגובה