בקשה לתביעה כנגד נטוויז'ן: סיפקה מהירות גלישה שבפועל הייתה נמוכה ממהירות הגלישה האמיתית

היקף הפיצוי הכספי לקבוצת הלקוחות על פי התובענה נאמד בסכום כולל של כ-56 מיליוני שקלים
איתי זהוראי |

כמה פעמים קרה לכם שהאינטרנט פשוט לא זז? בעיה מוכרת וידועה שהפתרון מצד ספקיות האינטרנט הוצג כפשוט ביותר - כל שעליכם לעשות הוא לשדרג את מהירות הגלישה הנוכחית למהירות גבוהה יותר ותוך שניות תהנו ממהירות הורדה פנומנלית וחווית גלישה מרנינה. ובכן, כמה פעמים קרה לכם ששידרגתם את האינטרנט למהירות הגבוהה פי שתיים ושלוש ועדיין - האינטרנט פשוט לא זז?

כנראה שלבחורה מסוימת נמאס מלשבת ולקטר מול המסך ולהוציא אגרסיות מיותרות בטלפון על איש התמיכה המסכן - והיא החליטה לפתוח בהליכים משפטיים כנגד ספקית האינטרנט שלה בטענה כי מהירות הגלישה שסופקה לה בפועל הייתה נמוכה מהמהירות אותה התחייבה החברה לספק.

במסגרת התובענה נטען, בין היתר, כי ספקית האינטרנט נטוויז'ן 013 אליה היא מנויה, סיפקה לה מהירות גלישה שבפועל הייתה נמוכה ממהירות הגלישה האמיתית ובכך, לטענת המבקשת, הפרה החברה את התחייבויותיה החוזיות והטעתה אותה. בגין אותה הפרה תובעת הבחורה בשם כלל הלקוחות פיצוי בסכום כולל של כ-56 מיליוני שקלים.

לטענת המבקשת קיימת הצדקה לאישור הבקשה כתובענה ייצוגית כנגד המשיבה בשם קבוצה, אשר תכלול את כלל לקוחותיה של המשיבה אשר רוכשת ממנה שירותי אינטרנט בתשלום כיום או שרכשה ממנה שירותים אלו בעבר. להערכת התובעת מסתכם כאמור היקף הפיצוי הכספי לקבוצת הלקוחות בסכום כולל של כ- 55,850,000 שקלים כאשר הנזק הספציפי הנטען עומד על כ-84.69 שקלים.

בהודעה שהוציאה לבורסה חברת נטוויז'ן מסרה החברה כי היא לומדת את התביעה ואין באפשרותה להעריך, בשלב זה, את סיכוייה או את השפעתה האפשרית עליה.

הגב לכתבה

השדות המסומנים ב-* הם שדות חובה