אבגול חותמת שנה מוצלחת: הרוויחה בשנה החולפת 15.6 מיליון דולר
חברת אבגול מסכמה שנה מוצלחת מבחינתה עם שיפור ברווחיות למרות שחיקה בהכנסות. אבגול פועלת בשוק הבד הלא-ארוג ומייצרת מוצרי בד המשמשים חומר גלם לייצור מוצרים בתחום ההיגייני כגון חיתולים חד פעמיים, מכנסונים חד פעמיים לתינוקות, תחבושות לנשים ועוד.
את שנת 2009 חתמה אבגול עם ירידה של 17% במכירות לרמה של 211 מיליון דולר. הקיטון במכירות נבע בעיקר מירידה במחירי המכירה ללקוחות בהתאם למנגנון תיקון המחירים אשר מפעילה החברה מול לקוחותיה. למרות הירידה במכירות, כמות הבד הלא ארוג שנמכרה בשנת 2009 גדלה בכ- 7.6% לעומת הכמות שנמכרה בשנת 2008.
הרווח הנקי הסתכם בשנת 2009 בכ- 15.6 מיליון דולר, גידול של 56% לעומת שנת 2008. בשנת 2008 רשמה החברה ההוצאה חד פעמית בסך של כ- 4.7 מיליון דולר בגין עסקה שנבדקה ולא יצאה לפועל - כך שבנטרולה, חותמת אבגול את 2009 עם רווח דומה לזה של 2008.הרווח הנקי ברבעון הרביעי הסתכם בכ- 3.1 מיליון דולר.
בחישוב שנתי, את שנת 2009 חתמה החברה עם תזרימי (EBITDA) של 42.2 מיליון דולר, גידול של כ- 13% לעומת שנת 2008.בעקבות הרווחים, הכריזה אבגול על חלוקת לבעלי המניות בהיקף של 8 מיליון דולר.
אבגול, בשליטת שוקי גולדווסר (27%) והפטרוכימים (26%) הודיעה אתמול על מינויו של שלמה (מומו) לירן לתפקיד מנכ"ל החברה.
תודה.
לתגובה חדשה
חזור לתגובה