בליזרד בחרה בפתרון של נייס לצורך שיפור חוויית השירות לגיימרים

חברת התוכנה למשחקי מחשב בחרה בפתרון של נייס בכדי לשפר את חווית המשחק לגיימרים. הפתרון יוטמע בארה"ב צרפת אירלנד ודרום קוריאה
 | 
telegram

ענקית הטכנולוגיה הישראלית, חברת נייס מערכות (סימול: NICE), הודיעה היום כי חברת התוכנה למשחקי מחשב 'בליזרד' (Blizzard Entertainment) בחרה להשתמש בפתרון של נייס לצורך מתן סיוע מהיר ללקוחותיה, כמו גם לצורך ארגון כח האדם של החברה באופן יעיל.

החברה הטכנולוגיה הישראלית הודיעה כי הפתרון יוטמע במערכות של חברת ביזרד בארה"ב, צרפת, אירלנד ודרום קוריאה. ההטמעה בכל מוקדי השירות של הארגון תסייע לבליזרד לשפר את חוויית השירות ללקוחותיה.

"אנו מחוייבים להגיע לרמת איכות גבוהה בכל התחומים בהם עוסק הארגון שלנו, כולל בשירות הלקוחות," לדברי פול סאמס, סמנכ"ל תפעול בבליזרד. הוא הוסיך כי "הפתרון של נייס יסייע לנו לטפל בפניות השחקנים בצורה מהירה ויעילה יותר ולהבטיח כי הם ייהנו מחוויית המשתמש הטובה ביותר הגלומה במשחקים שלנו."

חברת בליזארד מתכננת לעשות שימוש בחליפת הפתרונות 'נייס סמרט סנטר', כדי לתת עדיפות לפניות המתקבלות מהשחקנים במהלך משחק באמצעות אימייל, עוד בטרם ינותבו לנציג שירות הלקוחות.

יוחאי רוזנבלט, מנכ"ל ונשיא נייס ביבשת אמריקה אמר כי "למוצר של החברה יכולות יחודיות לניטור, ניתוח והשפעה על אינטראקיצות של הלקוח המתבצעות במגוון ערוצי התקשרות. זה שילוב המאפשר לאירגונים כגון בליזרד לשפר את חוויית הלקוחות שלהם."

תגובות לכתבה(0):

התחבר לאתר

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
חיפוש ני"ע חיפוש כתבות