שיפור חד בתוצאות רמי לוי: ההכנסות זינקו ל-368 מיליון ש', הרווח טיפס ב-29%
רשת חנויות המזון, רמי לוי שיווק השקמה, מסכמת את הרבעון הראשון של שנת 2010 עם זינוק של 39% בהכנסות לסך של כ-368 מיליון שקלים, לעומת הכנסות בסך כ-265.2 מיליון שקל ברבעון המקביל אשתקד.
הגידול בהכנסות הרשת נובע הן מגידול של כ-15.64% בהכנסות מחנויות זהות (Same Stores Sales), הן מפתיחתם של סניף נשר וסניף פרדס חנה. מכירות הרשת למ"ר צמחו גם ברבעון הראשון של השנה והסתכמו בכ-17.72 אלף שקל למ"ר לעומת 16.24 אלף שקלים למ"ר ברבעון המקביל של שנת 2009.
הרווח התפעולי ברבעון הראשון של 2010 גדל בכ- 44% לכ-23.6 מיליון שקל, לעומת כ-16.3 מיליון שקל ברבעון המקביל בשנת 2009. שיעור הרווח התפעולי מתוך המכירות עלה ברבעון הראשון לכ-6.41% מההכנסות לעומת כ- 6.16% ברבעון המקביל.
בשורה התחתונה, הרווח הנקי ברבעון הראשון של השנה עלה בכ-29% לכ-18.8 מיליון שקל, לעומת של כ-14.6 מיליון שקל ברבעון הראשון בשנת 2009, בעוד ה-EBITDA של החברה הסתכם בכ-26.2 מיליון שקל, גידול של כ- 45.12% לעומת כ-18 מיליון שקל ברבעון המקביל בשנת 2009.
נכון לסוף הרבעון הראשון של השנה לרמי לוי היו מזומנים, שווי מזומנים ובטוחות בהיקף כולל של כ-248.2 מיליון שקל. תזרים המזומנים מפעילות שוטפת של רמי לוי הסתכם ברבעון ראשון בכ-36.8 מיליון שקל.
"זהו הרבעון השלושה עשר בו רשת רמי לוי מפרסמת את תוצאותיה כחברה ציבורית, ומדווחת על המשך מגמת הצמיחה בהיקפי פעילותה", אמר רמי לוי, מנכ"ל הרשת. "אני רואה לנגד עיני את טובת הצרכן, בראש ובראשונה. שמנו לנו למטרה להיות רשת המזון הזולה ביותר בכל אזור בו אנו פועלים ושמירה על עקרון זה, גם במחיר פגיעה מסוימת בשיעורי הרווח הגולמי שלנו, היא שמביאה לצמיחת הרשת ולגידול במספר הלקוחות שלנו".
מניית רמי לוי עלתה ב-65% במהלך 12 החודשים האחרונים והחברה נסחרת היום לפי שווי של כ-1.126 מיליארד שקלים.
תודה.
לתגובה חדשה
חזור לתגובה