ברשת נעלי TOGO לא מסתפקים במירי בוהדנה? בקמפיין הקרוב מצרפים לה דוגמנית חדשה

אולי בשל ההריון המתקדם, או שלא, בקמפיין לסתיו-חורף הקרוב בוהדנה כבר לא לבד - מורן נמני, חפשו אותה בבלייזר, מצטרפת
טלי מזרחי-דהאן |

האם למירי בוהדנה, הפרזנטורית של רשת נעלי TOGO כבר עונה שנייה ברציפות, יש ממה לדאוג? לעונה השלישית החליטו בחברה לצרף לבוהדנה דוגמנית חדשה, צעירה ומבטיחה, מורן נמני, שתצטלם לצידה בקמפיין לסתיו-חורף הקרוב. השתיים לא יקבלו אותו שכר כי למירי ישלמו 100 אלף דולר לעונה, ואילו מורן תצטרך להסתפק ב-60 אלף דולר לעונה בינתיים – למרות שהיא כבר הובילה את הקמפיין של רשת האופנה ’זיפ’ לצד הדוגמן אנחל בונני, וגם כיכבה בגיליון בגדי הים של ’בלייזר’. לשאלה שלמעלה משיב מאיר נג’בי, מנכ"ל החברה, ש"החיבור למירי הוכיח את עצמו כחזק ומוצלח, והעונה החלטנו לצרף אליה את מורן נמני שנחשבת ליורשת של מירי בעולם האופנה". בעולם האופנה, כן? לא ברשת הנעליים.

הגב לכתבה

השדות המסומנים ב-* הם שדות חובה