ימשיך, כבודו: משרד הפרסום ’אסוואק’ זכה במכרז על תקציב טוטו-ווינר למגזר הערבי
משרד הפרסום ’אסוואק’ הפועל במגזר הערבי זכה במכרז על תקציב הפרסום של ה’טוטו-ווינר’, לשעבר המועצה להסדר ההימורים בספורט, לאחר שגבר על 5 משרדים. על פי הדיווח, עומד היקף התקציב השנתי של טוטו-ווינר במגזר הערבי על 5 מיליון שקל. המשרד זכה בתקציב לשנה אחת, עם 4 אופציות להארכה – בכל פעם בשנה נוספת – ובכך הוא עתיד לסגור 10 שנות עבודה מול טוטו-ווינר, משום שגם במכרז הקודם שנערך לפני 5 שנים הוא היה הזוכה. המכרז, שיצא לדרך לפני 9 חודשים, נערך על בסיס חובת המכרזים. בין המשרדים שהגישו את הצעתם עלו לבסוף לגמר 4, ואלו הציגו מצגת אסטרטגית וקריאייטיבית על הווינר. אסוואק נבחר לאחר שקלול של הניקוד שערכה ועדת המכרזים, עם פתיחת ההצעות הכספיות. לפי דו"ח ’יפעת בקרת פרסום’ האחרון שסיכם את הפרסום במגזרים בשנת 2008, החזיק אסוואק בתקציבים בהיקף כולל של כ-5.2 מיליון שקל, ודורג שלישי אחרי ’פובליסיס סקטורס’ ו’יארה/סמעה’. חיים עורקבי, סמנכ"ל השיווק והמכירות בטוטו-ווינר: "כל המשרדים שהשתתפו הציגו רעיונות חדישים ומעניינים. אנו שמחים לחדש את ההתקשרות עם אסוואק, שליווה בהצלחה את חדירתו המצויינת של הווינר למגזר הערבי והפך אותו למותג מוביל ואטרקטיבי".