אווטאר, הגירסה הים-תיכונית: שרית חדד משיקה סינגל חדש בלינקטון תלת-מימד
מאחורי הגימיק, המיועד רק לאנשי המדיה, עומדים אמרגנה אבי גוואטה בשיתוף היחצן עופר מנחם וחברת ’לינקטון’
לא רק בערוץ 10 הבינו שכדי ליצור באזז צריך לעבור לתלת-מימד: לקראת צאת אלבומה החדש של שרית חדד, ה- 20 במספר, יפיקו אמרגנה אבי גוואטה והיחצן עופר מנחם את הסינגל הראשון מתוכו - בלינקטון שיכיל עיצוב ואנימציה בתלת-מימד, בשילוב טכנולוגיית פלאש. המהלך השיווקי, הראשון מסוגו שיוצא בתעשיית המוסיקה הישראלית, מיועד רק לאנשי המדיה והתקשורת, אשר יקבלו משקפי תלת-מימד באמצעותם יוכלו לצפות בלינקטון. הסינגל, ששמו טרם נקבע, צפוי לצאת בעוד כשבועיים. ’לינקטון’ הינה חברת הפצה דיגיטלית המחזיקה בנתח גדול משוק המוזיקה הישראלי, ובאמצעותה מופצים בבלעדיות גם קטלוגים בינלאומיים.