אווטאר, הגירסה הים-תיכונית: שרית חדד משיקה סינגל חדש בלינקטון תלת-מימד

מאחורי הגימיק, המיועד רק לאנשי המדיה, עומדים אמרגנה אבי גוואטה בשיתוף היחצן עופר מנחם וחברת ’לינקטון’
טלי מזרחי-דהאן |

לא רק בערוץ 10 הבינו שכדי ליצור באזז צריך לעבור לתלת-מימד: לקראת צאת אלבומה החדש של שרית חדד, ה- 20 במספר, יפיקו אמרגנה אבי גוואטה והיחצן עופר מנחם את הסינגל הראשון מתוכו - בלינקטון שיכיל עיצוב ואנימציה בתלת-מימד, בשילוב טכנולוגיית פלאש. המהלך השיווקי, הראשון מסוגו שיוצא בתעשיית המוסיקה הישראלית, מיועד רק לאנשי המדיה והתקשורת, אשר יקבלו משקפי תלת-מימד באמצעותם יוכלו לצפות בלינקטון. הסינגל, ששמו טרם נקבע, צפוי לצאת בעוד כשבועיים. ’לינקטון’ הינה חברת הפצה דיגיטלית המחזיקה בנתח גדול משוק המוזיקה הישראלי, ובאמצעותה מופצים בבלעדיות גם קטלוגים בינלאומיים.

הגב לכתבה

השדות המסומנים ב-* הם שדות חובה