גיתם או ראובני-פרידן: נבחרו 12 המנכ"לים שיקבעו מי יזכה בפרס ה-Effie Platinum
נבחרו 12 המנכ"לים שישפטו בקטגוריית הפלטינום של תחרות Effie Awards לפרסום ושיווק האפקטיבי ביותר לשנת 2010. ביום רביעי הקרוב יתקיים הליך השיפוט, אליו יגיעו נציגי ’גיתם BBDO’ ו’ראובני פרידן IPG’ שעבודותיהם מועמדות לפרס. צוות השיפוט יכלול את אילנה קאופמן מגולף, עופר בלוך מנייר חדרה, אסף בן דב מהמשביר לצרכן, אהרון מידן מהום סנטר, אריק שור מתנובה, איציק תמיר מקוקה קולה ישראל, מאיר ברנד מגוגל ישראל, דב קוטלר מישראכרט, פאר נדיר מקניוני עזריאלי, דני כהן מלאומי קארד, איריס בראל מסטימצקי, יונה פוגל מפז, הרצל עוזר מ-HOT, רון אילון מ-yes ומומו לירן מאבגול. מול אלה יציג כל אחד מהמשרדים המועמדים פרזנטציה של 20 דקות על המהלך השיווקי, ובתום כל פרזנטציה ישיבו לשאלות השופטים. ציון המנכ"לים יהווה 50% מהניקוד הכללי שיינתן לכל אחת מ-3 העבודות שעלו לגמר. העבודות שיישפטו על הישגים לאורך זמן הן קמפיין ראובני-פרידן לבנק מזרחי-טפחות (’משני בנקים למותג בנקאות מנצח’) והקמפיינים של גיתם לסלקום (’משהו קטן וטוב - מהלך הנאמנות שפרץ את גבולות הסלולר’) ושופרסל (כינוס מותגי הרשת והפיכתה למותג קמעונאות מוביל). פנינה שנהב, יו"ר המי"ל עורכת התחרות בשיתוף איגוד השיווק הישראלי ואיגוד חברות הפרסום: "השתתפות מנכ"לים מחברות מובילות במשק בתהליך השיפוט מצביעה על חשיבותה של התחרות. בעולם העסקים, למנכ"לים תהיה הזדמנות לבחון מקרוב את מידת האפקטיביות של המהלכים השיווקים שהגיעו לשלב הסופי".