תן חיוך: שפה מותגית חדשה לפריגת - ב-10 מיליון שקל

לאריזות נוסף פס כחול וסמיילי, והסיסמה שונתה ל’פותחים בחיוך’; האחראים: פרסום JWT ישראל וחברת המיתוג OPEN
 | 
telegram

מותג המשקאות ’פריגת’ ישנה בקיץ הקרוב את פניו באמצעות שפה וקו פרסומי חדשים, להם אחראים חברת המיתוג OPEN ומשרד הפרסום JWT ישראל. במהלך הכולל יושקעו למעלה מ-10 מיליון שקל.

במסגרת המיתוג מחדש יישאר לוגו המותג כפי שהיה עד כה, אולם לאריזות יצורף חיוך ’סמיילי’ שילווה את ציורי הפירות השונים ויהווה מוטיב מרכזי בשפה המותגית החדשה. בנוסף, יעוטרו האריזות בפס כחול על מנת לבדל את המקשאות מהמתחרים שעל המדף.

בצד הפרסומי תשונה הסיסמה ’הבחירה הטבעית’ הוותיקה, וזו תוחלף בסיסמה ’פותחים בחיוך’ שתגבה את הוספת הסמיילי על האריזות.

השפה החדשה תושק בקמפיין שיכלול שילוט חוצות, טלוויזיה, עיתונות ואינטרנט, לצד פעילויות קד"מ – באמצעות פרסום JWT ישראל, משרד האינטראקטיב ’אידיאולוג’יק’ וחברת ’פרומרקט’.

תגובות לכתבה(0):

התחבר לאתר

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
חיפוש ני"ע חיפוש כתבות