מיליון שקל להשקה: משרד ’קונטקט פרסום ומיתוג’ קיבל את תקציב אתר ’סקי בגלבוע’
משרד הפרסום הצפוני ’קונטקט מיתוג ופרסום’ קיבל את תקציב הפרסום של אתר הסקי המלאכותי הראשון בישראל, ’סקי בגלבוע’, הממוקם במורדות הגלבוע. לפי הדיווח, מוערך התקציב בשלב ההשקה והחדירה בכמיליון שקל.
המיזם, בהקמתו הושקעו כ-55 מיליון שקל ע"י חברת ’יעקב יעקב ובניו’ המתמחה בפרויקטי פיתוח מורכבים, יכלול מסלול סקי מלאכותי מקצועי ותלול באורך 230 מטר, בית ספר לגלישה עם מסלול אימונים, רכבל כיסאות ומתחם מסחרי.
האתר הינו חלק מהפרויקט המסחרי-תיירותי ’שער הגלבוע’, המוקם על כ-75 דונם למרגלות הר הגלבוע. האתר היה מתוכנן להיפתח בסוף שנת 2009, באתר האינטרנט שלו מדווח כי הוא עדיין בבנייה, ובמשרד יחסי הציבור מדווחים כי השקתו עתידה להתקיים בחודשים הקרובים.
לדברי עירית קרן, מבעלי קונטקט, משקף הקונספט המיתוגי שיצר המשרד "את החיבור ההדוק בין ספורט ו-Fun, ואילו מסלול הסקי המקצועי משמש כעוגן סביבו נבנה עולם תיירותי שלם - הכולל מתחם בילוי וקניות עם חנויות בוטיק, מסעדות, מתחם ילדים, בתי קפה וגן אירועים".
קונטקט, בבעלות קרן ואלי אלול, הוא משרד הממוקם בבית לחם הגלילית. לאחרונה השלים המשרד מספר מהלכים מיתוגיים ושיווקיים כגון ’מהפכת הבישול הבריא’ עם המחבתות הצבעוניים של ’נאופלאם’, אירועי ’בריזה גלילית’ של יקב הרי , וליווי חוות ’דרך התבלינים’ הפותחת בימים אלו סניף ראשון בלונדון.
תודה.
לתגובה חדשה
חזור לתגובה